اخبار داغ

معاونت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛

طرح شیفت بندی پزشکان در ایام عید صورت گرفته است/ با هر گونه سهل انگاری پزشکان برخورد می شود

طرح شیفت بندی پزشکان در ایام عید صورت گرفته است/ با هر گونه سهل انگاری پزشکان برخورد می شود
غلامعباس سبز گفت: در حال حاضر 237 پزشک متخصص در سطح استان کهگیلیویه و بویراحمد داریم و تلاش می کنیم این تعداد را با توجه به حجم وسیع بیماران در سال های آینده افزایش بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های جنوبی کشور است که حجم بیماران مراجعه کننده به پزشکان متخصص در حال افزایش است و اگر به این روند رو به رشد توجه نگردد می تواند در آینده به یک موضوع چالش برانگیز تبدیل گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل, چهارفصل,

 

,

افزایش فزاینده بیماران به مطب های خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد آنقدر بالاست که تعدادزیادی از آنها برای مداوای خود به دیگر استان ها مراجعه می نمایند که همین امر موجب استهلاک وقت و بضاعت  مالی مردمانی می شوند که خودشان در کمترین وضعیت معیشتی بسر می برند.

,

 

,

به همین منظور پایگاه خبری اطلاع رسانی چهارفصل ارتباط تلفنی مستقیمی با غلامعباس سبز معاونت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برقرار کرده است تا مخاطبان خود را از علت و کم و کیف این قضیه آگاه نماید.

,

 

,

معاونت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به چهارفصل گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های کشور است که سطح مراجعه بیماران به اطبای خصوصی قابل توجه است و هر روز بر این روند افزوده می شود.

,

 

,

غلامعباس سبز افزود: : در حال حاضر  237 پزشک متخصص در سطح استان کهگیلیویه و بویراحمد داریم و تلاش می کنیم این تعداد را با توجه به حجم وسیع بیماران افزایش بدهیم.

,

 

,

معاونت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: طرح شیفت بندی پزشکان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است که در این رابطه با هر گونه سهل انگاری پزشکان برخورد خواهد شد و از همه شهروندان این استان تقاضا می گردد در صورت هر گونه تخلف، سازمان علوم پزشکی استان را اطلاع دهند.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه