اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

مسئولان، فرمایشات مقام معظم رهبری را غنیمت شمرده تا تبدیل به حسرت نشود

مسئولان، فرمایشات مقام معظم رهبری را غنیمت شمرده تا تبدیل به حسرت نشود
امام جمعه نهبندان با بیان این‌که فرمایشات مقام معظم رهبری کارگشای حوزه مدیریتی است گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پشتوانه محکمی برای مدیران در حوزه مدیریتی آن‌ها است و مدیران فرصت را غنیمت شمرده تا تبدیل به حسرت نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با نهبندان‌خبر، به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در آن دیدار به مسائل داخلی و خارجی اشاره و مانند همیشه رهنمودهای بسیار ارزشمندی که بایستی نصب‌العین قرار داده شود را بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفت‌وگو با , نهبندان‌خبر, نهبندان‌خبر, ، به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در آن دیدار به مسائل داخلی و خارجی اشاره و مانند همیشه رهنمودهای بسیار ارزشمندی که بایستی نصب‌العین قرار داده شود را بیان کردند.,
 
,
وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری به مسئله اشتغال و معیشت مردم اشاره کردند افزود: امروزه با توجه به توطئه‌های استکبار جهانی در قالب تحریم، این مشکلات دوچندان شده است و تعدادی از نسل جوان دهه‌های شصت و هفتاد به سن اشتغال رسیده‌اند که بایستی فرصت‌های شغلی برای آن‌ها فراهم شود و تعداد دانش‌آموختگان دانشگاهی افزایش یافته است، لذا این مسائل انباشته و تبدیل به یک معضل و مشکل می‌شود.
,
 
,
امام جمعه نهبندان اظهار کرد: معیشت، اشتغال و مسکن به عنوان مشکل نام برده می‌شود و راه علاج و درمان برای آن وجود دارد و این سری از مشکلات قابل شناسایی، رفع و اقدام است.
,
 
,
خزاعی تصریح کرد: بهترین راه حل مشکلات، در درون کشور، تکیه بر داشته‌های واقعی و نگاه به داخل کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری تأکید شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: نگاه به بیرون نداشته باشیم چراکه کشورهای غربی در پی رفع مسائل و مشکلات خودشان هستند، آنان خیرخواه ما نیستند و در عهد و پیمان کارشکنی می‌کنند.
,
 
,
امام جمعه نهبندان به ظرفیت‌هایی ازجمله منابع غنی انسانی، وسعت سرزمینی، منابع نفت و گاز و معادن اشاره و خاطرنشان کرد: نگاه به اقتصاد مقاومتی، نیروی داخلی و جلوگیری از قاچاق کالا به کشور می‌تواند راه حل مسائل و مشکلات باشد.
,
 
,
خزاعی در ادامه خطاب به مسئولان گفت: بر مسئولان که خدمتگزارانی تلاش‌گر برای مردم هستند، لازم است فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار داده و آنجایی‌که نیاز به اقدام است، پیش‌قدم باشند و اقدام و عمل را سرلوحه کار خود قرار دهند.
,
 
,
وی تأکید کرد: نباید فرمایشات مقام معظم رهبری به فراموشی سپرده شود.
,
 
,
امام جمعه نهبندان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مذمت کالای خارجی و قاچاق گفت: متأسفانه قاچاق کالا انجام می‌شود.
,
 
,
خزاعی در ادامه با بیان این‌که فرمایشات مقام معظم رهبری کارگشای حوزه مدیریتی است تصریح کرد: این‌چنین رهبری مدیر و مدبر در هیچ جای دنیا وجود ندارد و این نعمت ویژه و مختص نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید از این فرصت حداکثر استفاده شود.
,
 
,
وی گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پشتوانه محکمی برای مدیران در حوزه مدیریتی آن‌ها است و مدیران فرصت را غنیمت شمرده تا تبدیل به حسرت نشود چراکه وقتی متوجه عدم و کندی پیشرفت در کارها می‌شوند، با مراجعه به آرشیو سخنان مقام معظم رهبری، دچار حسرت می‌شوند.
,
 
,
امام جمعه نهبندان با اشاره به این‌که در آستانه سال نو هستیم و مانند سال‌های گذشته، مقام معظم رهبری در اولین روز از نوروز پیام نوروزی خواهند داشت افزود: آن سخنرانی و پیام نوروزی افق سال نو را مشخص خواهد کرد و در چهلمین سالگی انقلاب اسلامی امیدواریم مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را در طلیعه سال جدید نصب‌العین قرار دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه