اخبار داغ

حال ناخوش تنها بازار هفتگی دلوار/کسی صدای بازاریان را نمی شود

حال ناخوش تنها بازار هفتگی دلوار/کسی صدای بازاریان را نمی شود
شهر دلوار با توجه به وضعیت نزدیک به مرکز استان که بی‌تردید با نگاهی گذرا به تنها بازار هفتگی دلوار، تایید خواهید کرد که این بازار در وضعیتی بسیار نامطلوب قرار دارد و این اوضاع، این بازار را در صدر ضعیف‌ترین بازار روزهای استان بوشهر قرار داده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ بازار شهر دلوار که به روز دوشنبه بازار معروف است تنها بازار میوه و تره‌بار این منطقه است که نزدیک به 9 سال از عمر فعالیت آن می‌گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, .,

میتوان در این وضعیت بی‌توجهی مسؤولان، عدم جانمایی مناسب بازار در شهردر مکانی مشخص و عدم امکانات رفاهی و بهداشتی، عدم پوشش و حصار غرفه‌ها و در نتیجه مشکلات سرما و گرما برای کسبه و همچنین حفاظت میوه و تره‌بار، از عمده‌ترین موضوعات نابه‌سامانی و رکود این بازار است.

باید اینگونه اذعان کنیم که در حال حاضر این بازار بدون غرفه و به صورت ازاد و بهتر بگوییم دستفروشی می کنند که تعدادی از کسبه نیز، با ابراز گلایه از مسؤولان شهری، مجبور به ادامه فعالیت هستند.

زارعی یکی از کسبه این بازار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: در چند سال اخیر هنوز مکان مشخصی برای ما تدارک ندیده اند و در باران و گرما ما سختی کشیدیم و از شهرهای دور نیز جهت فروش اجناس خود به این شهر سفر می کنیم و اینگونه سختی را تحمل می کنیم.

, .,
,
, .,
,
,

وی افزود: در طول این چند سال حتی یک مسؤول شهری نیز، سری به این بازار نزده است و از نزدیک در جریان فعالیت و مشکلات این بازار قرار نگرفته است.

این کسبه تصریح کرد: واقعا به‌دلیل عدم غرفه‌ در تابستان از گرما، در زمستان از سرما و در ساعات تعطیلی بازار از اضطراب امنیت اقلام در غرفه‌ها سخت در حال رنج هستیم و مجبوریم برای حفظ امنیت، شب قبل از بازار علی‌رغم رکود بازار، متقبل هزینه‌های مضاعف نیز شویم و یا خود در کنار اجناس خود سپری کنیم.

کسبه دیگری به خبرنگار ما گفت: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های گسترده، کسی صدای ما را نمی‌شود و ما سخت از مسئولان انتظار داریم که نسبت به ساماندهی تنها بازار هفتگی دلوار اقدام کنند.

یکی از کسبه‌های کازرونی ضمن گلایه از وضعیت نامطلوب این بازار، اظهار کرد: متاسفانه مجاورت این بازار با مجاورت ساخت و سازهای شهری و اثرات سوء حشرات و حیوانات موزی آن، جدای مشکلات فراوان برای کسبه و میوه و تره‌بار، موجب بی‌رغبتی مردم طی گذر زمان شده است و این امر نیز بر عوامل رکود این بازار افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه  نبود سرویس‌های بهداشتی، آب آشامیدنی، نمازخانه و کلیه امکانات اولیه نیز از معضلات جدی این بازار است که بی‌توجهی مسؤولان به این موضوع، واقعا جای گلایه و تاسف دارد.

انتهای پیام/

, .,
,
,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه