اخبار داغ

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد؛

پخش فلیم های سینمایی روز دنیا از شبکه استانی/ پتانسیل های گردشگری همدان به گردشگران معرفی خواهد شد

پخش فلیم های سینمایی روز دنیا از شبکه استانی/ پتانسیل های گردشگری همدان به گردشگران معرفی خواهد شد
مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از تدارک ویژه برنامه های نوروزی و از جمله پخش جدید ترین فیلم های سینمایی و روز دنیا ازرسانه ملی در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی دهقان نیری در گفتگو با خبرنگار نافع،با اشاره به اینکه برنامه های نوروزی صدا و سیمای همدان از بیست و ششم اسفند ماه لغایت هفدهم فروردین ماه به روی آنتن خواهند رفت، گفت:در این خصوص، سه ویژه برنامه زنده به روی آنتن خواهد رفت که این برنامه ها شامل؛ ویژه برنامه" امروز" که در صبحگاه، برنامه" خانواده" که هر روز ساعت 11 صبح و برنامه شبانه ای با عنوان ایوان بهار که هر شب ساعت 9 تا 10 پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی ادامه داد: برنامه های مذکور شامل بخش های مختلفی از جمله مسابقه های مردمی می باشند.

,

 

,

دهقان نیری با بیان اینکه در برنامه های زنده تدارک دیده شده سعی شده هر روز ضمن برقراری ارتباط زنده با مسئولین مربوطه در استان اطلاعاتی از شرایط استان در ایام نوروز به سمع و نظر گردشگران برسانیم.

,

 

,

وی عنوان کرد: مسئولین مذکور پیامهایی که لازم است به گوش مردم برسانند را از طریق آنتن زنده به اطلاع شهروندان و گردشگران خواهند رساند.

,

 

,

وی با اذعان به اینکه هم راستا با برنامه های مذکوردر سیمای استان، در صدا نیز برنامه هایی تدارک دیده شده است،اظهارکرد: برنامه های رادیوی نیز شامل برنامه های زنده صبحگاه تا عصرگاه می باشند.

,

 

,

دهقان نیری با بیان اینکه دسته دوم از برنامه های نوروزی صدا و سیمای همدان شامل برنامه های مستند می باشند، گفت:درزمینه؛ سه بخش مستند که تولیدات مرکز استان نیز می باشند در نظر گرفته شده است.

,

وی توضیح داد: به عنوان مثال؛ مستند 13 خانه شامل 13 قسمت است که در ایام نوروز هر روز یکی از قسمتها پخش خواهد شد.

,

 

,

وی از دیگر مستند ها به "مستند طبیعت" اشاره کرد و گفت: بخش اول از این مستند به نام "میراث گاماسا" در نهاوند رونمایی شده و مابقی در ایام نوروز پخش خواهد شد.

,

 

,

وی ادامه داد: مستندهای دیگر شامل معرفی طبیعت دیگر نقاط استان است که در روزهای مختلف از ایام نوروز پخش می شوند.

,

 

,

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در ادامه با اشاره به اینکه همچنین مستندهایی مرتبط با معرفی جاذبه های گردشگری سایر نقاط کشور به روی آنتن خواهد رفت،گفت: این مستندها در راستای معرفی پتانسیل گردشگری استان و دیگر نقاط کشور تدارک دیده شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در این ایام بخشی ویژه با عنوان سینماتوگراف به منظورنمایش فیلم  های سنمایی نظر گرفته شده است،گفت: در این خصوص، هر شب ساعت 11 شب یک فیلم سینمایی روز دنیا به روی آنتن می رود که برخی از این فیلم  ها در جشنواره های معتبر حضور داشته است.

,

 

,

وی بیان کرد:برخی فیلم های مذکور برای اولین بار از شبکه استانی  و ملی پخش خواهند شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه بخش دوم از فیلم های سینمایی ما هر روز ساعت 3 بعدازظهر به روی آنتن خواهند رفت، خاطرنشان کرد:در این بخش هر روز یک فیلم سینمایی ایرانی یا خارجی پخش می شود.

,

 

,

مهدی دهقان نیری در خصوص دیگر برنامه های تدارک دیده شده، عنوان کرد: سریالهای طنز نوروزی صدا و سیمای همدان هر شب ساعت 20 تا 21 به روی آنتن می رود.

,

 

,

وی با بیان اینکه در این ایام ویژه برنامه های کودک نیز فراموش نشده اند، گفت: در همین راستا ویژه برنامه ای با عنوان "چمن گل" تدارک دیده شده است که البته این ویژه برنامه با همکاری استانهای مجاور ضبط و پخش می شود.

,

 

,

دهقان نیری با اذعان به اینکه تمامی برنامه های نوروزی با ایده پردازی مورد توجه قرار گرفته اند، گفت:به عناون مثال برنامه ایوان بهار با رویکردی متفاوت و با حضور خانواده ها پخش خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه