اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

امروز نیازمند تفکر شهید باکری در جامعه هستیم/ دشمن به‌دنبال جدایی دین از حوزه‌های مختلف زندگی است

امروز نیازمند تفکر شهید باکری در جامعه هستیم/ دشمن به‌دنبال جدایی دین از حوزه‌های مختلف زندگی است
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به خصوصیات بارز در سیره زندگانی شهید باکری، جامعه امروز را نیازمند این تفکرات و سیره زندگی دانست و گفت: دشمن بعد از انقلاب به دنبال جداسازی دین از حوزه‌های مختلف زندگی مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز، با اشاره به ایام شهادت سردار شهید مهدی باکری، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی هرجای کار با مشکل مواجه می‌شدیم حضور شهید باکری و نیروهای لشکر عاشورا کارساز و گره‌گشای مشکلاتمان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: امروز جای تفکرات شهید باکری در جامعه خالی به نظر می‌آید و تنها راهکار خروج از معضلات امروز توجه کردن به سیره عملی آقا مهدی است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران که ۸ سال دفاع مقدس را خلق کردند، انسان‌های بزرگی بودند که در خوزستان حماسه آفریدند و امروز در سایه همین حماسه‌آفرینی‌ها شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم.

,

وی، مردمی بودن و مردمی زندگی کردن را نقطه قوت تفکرات شهید باکری عنوان کرد و گفت: تفکر شهید باکری مردمی بودن و مردم زندگی کردن این شهید بزرگوار بود به طوری که اگر کسی وی را نمی‌شناخت با توجه به رفتار و منش ایشان ممکن نبود او را به‌عنوان شهردار یا فرمانده بشناسد.

,

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی، در ادامه با اشاره به جایگاه آذربایجان و مردم این خطه در مرزبانی از انقلاب اسلامی، تاکید کرد: آذربایجان چه در دوران انقلاب اسلامی و چه دفاع مقدس هرگز ایران اسلامی را تنها نگذاشته و شهیدانی نظیر مهدی و حمید باکری نماد شجاعت، غیرت و تواضع از این خطه برخاسته‌اند.

,

وی، همچنین ابراز داشت: اگر خواهان این امر هستیم که بار دیگر شاهد تربیت جوانانی در سطح شهید باکری و شهدای دوران دفاع مقدس هستیم، باید دوباره به ارزش‌های دهه نخست انقلاب اسلامی باز گردیم.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ادامه داد: متاسفانه پس از انقلاب اسلامی سدی ساختند که ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی به حوزه فرهنگی و اقتصادی وارد نشود و این امر در صورت تحقق ضربه سنگینی بر پیکره انقلاب اسلامی است.

,

وی، وظیفه و رسالت جبهه انقلاب در شرایط کنونی را دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهداء معرفی کرد و گفت: اولویت اصلی مردم حمایت از جایگاه ولایت‌فقیه و آرمان‌های نظام اسلامی است که در استان ما هم این امر با هدایت‌ها و راهنمایی‌های نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه ارومیه محقق می‌شود.

,

حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی، در پایان، برگزاری کنگره شهدای روحانی در سال ۹۶ را نقطه عطفی در فعالیت‌های روحانیون در آذربایجان‌غربی برشمرد و این امر را تنها با حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در استان قابل تحقق دانست و بیان داشت: حجت‌الاسلام قریشی نگاه و توجه ویژه به تفکر بسیجی دارند و به‌خصوص در بحث حوزه‌های علمیه شاهد تاثیرگذاری حضور ایشان در سطوح مختلف بوده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه