اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه طارم:

بازدید ۱۳۵ نفر از بسیجیان طارمی از مناطق عملیاتی جنوب کشور

بازدید ۱۳۵ نفر از بسیجیان طارمی از مناطق عملیاتی جنوب کشور
فرمانده سپاه ناحیه طارم از اعزام ۱۳۵ نفر از بسیجیان شهرستان طارم به مناطق عملیاتی جنوب کشور در طول تعطیلات نوروزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقبال جهانبخشی در گفت و گو با برگ زیتون اظهار داشت: تعداد ۱۳۵ نفر از بسیجیان شهرستان طارم در قالب ۲ اتوبوس برادر و ۱ اتوبوس خواهر در طول تعطیلات نوروزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی هدف از اعزام افراد به اردوی راهیان نور را آشنایی نسل جوان با شجاعت و دلاوریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا برشمرد.

,

فرمانده سپاه ناحیه طارم اظهار داشت: در این راستا سهمیه اعزامی شهرستان طارم ۲ اتوبوس برادر و ۱ اتوبوس خواهر خواهد بود که در مورخه ۲۸ اسفند کاروان برادران و در مورخه ۹ فروردین کاروان خواهران به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

,

جهانبخشی افزود: کاروان راهیان نور شهرستان طارم با حضور در مناطق جنگی از مناطق عملیاتی ( شلمچه – فکه – اروندرود – هویزه – طلائیه و دو کوهه و … ) بازدید خواهند کرد .

,

وی تصریح کرد: تمهیداتی در این زمینه با همکاری ادارات شهرستان طارم، جلساتی در داخل سپاه ناحیه طارم و تهیه ۳ دستگاه اتوبوس ) جهت رفت و برگشت زائران راهیان نور در این شهرستان انجام شده تا کسانیکه در این اردو شرکت می کنند با خاطرات خوش و معنوی دست پر برگردند.

,

فرمانده سپاه ناحیه طارم با توجه به اهمیت راهیان نور و برنامه های فرهنگی اضافه کرد: راهیان نور فرصت مغتنمی برای انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان می باشد که برگزاری مراسمات دعا و زیارت عاشورا، یادواره شهدا، اهداء بسته های فرهنگی از دیگر برنامه های این سفر معنوی خواهد بود.

,

جهانبخشی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در دیدار با جوانان شرکت کننده در اردوی کاروان راهیان نور اشاره کرد و افزود: همه دستگاهها به این حرکت کمک کنند ابعاد فرهنگی و اجتماعی راهیان نور هر چه بیشتر تعمیق شود با وجود چنین جوانانی و با حرکتهایی همچون راهیان نور دشمن در مقابل ملت ایران همچون ۴۰ سال گذشته هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه