اخبار داغ

در دیدار مسئولان با خانواده شهدای مدافع حرم اراک مطرح شد؛

مدافعان حرم؛ جلوداران جبهه مقاومت هستند

مدافعان حرم؛ جلوداران جبهه مقاومت هستند
فرمانده سپاه روح‌الله مدافعان حرم را جلوداران جبهه مقاومت دانست و گفت: واژه مدافعان حرم برگرفته از نام دلاورانی است که در صحنه‌های مختلف به عنوان مدافعان حرم می‌جنگند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فرمانده سپاه روح‌الله و مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی صبح امروز و در آستانه سال جدید با حضور در منزل خانواده شهیدان «کاظم خاوری و سید جاوید حسینی» و همچنین خانواده اسیر مدافع حرم«سید مصطفی بخشی» از مدافعان حرم تیپ فاطمیون ضمن دیدار و گفتگو با این خانواده‌ها از آنان تقدیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

فرمانده سپاه روح‌الله:

, فرمانده سپاه روح‌الله:,

مدافعان حرم؛ جلوداران جبهه مقاومت هستند

, مدافعان حرم؛ جلوداران جبهه مقاومت هستند, مدافعان حرم؛ جلوداران جبهه مقاومت هستند,

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله در این دیدارها با بیان اینکه شهدا با پیروی و اطاعت از سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، گفت: اگر امروز با وجود جنگ های پیاپی در کشورهای همسایه در جزیره امن به سر می بریم به دلیل جانفشانی لاله های در خاک خفته‌ای هستیم که برای دفاع از این مرز و بوم تلاش کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه شهید و شهادت در جامعه از ارزش والایی برخوردار است، گفت: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای اسلام هستند و امروز هم حضور این مدافعان از اقصی نقاط جهان برای دفاع از اسلام در جبهه مقاومت به حفظ ارزش‌های اسلامی کمک می‌کند.

,

فرمانده سپاه روح‌الله مدافعان حرم را جلوداران جبهه مقاومت دانست و گفت: واژه مدافعان حرم برگرفته از نام دلاورانی است که در صحنه‌های مختلف به عنوان مدافعان حرم می‌جنگند و اگر آنان نبودند تا در این جبهه‌ها در مقابل دشمن بایستند  امروز می‌بایست در شهر و دیار خود با داعش مبارزه می‌کردیم.

,

کریمی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد شهدا به فراموشی سپرده شوند، خاطرنشان کرد: سیره شهدا باید نسل به نسل و سینه سینه منتقل شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

, مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:,

شهدای مدافع حرم؛ چراغ هدایت در جامعه امروز هستند

, شهدای مدافع حرم؛ چراغ هدایت در جامعه امروز هستند, شهدای مدافع حرم؛ چراغ هدایت در جامعه امروز هستند,

قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز در این دیدارها با تاکید بر اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان مرهن خون شهداست، گفت: امنیت، عزت و استقلال امروز کشور را مرهون خون شهدایی هستیم که فرهنگ حسینی را الگوی زندگی خود قرار داده و مخلصانه در برابر استکبار ایستادگی کردند.

,

وی شهدای مدافع حرم را به منزله چراغ هدایت در جامعه امروز مطرح کرد و افزود: شهدای مدافع حرم فرهنگ ایثار و شهادت را در سطوح بین المللی ترویج کرده و درس بزرگی به دشمنان اسلام دادند. 

,

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم مایه افتخار ملت ایران هستند و تکریم خانواده های این عزیزان باید در جامعه نهادینه شود.

,
,
, , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه