اخبار داغ

شهردار زنجان:

اهل باج دادن نیستم/ با تمام توان کارم را ادامه می‌دهم/ پروژه سبزه‌میدان به محض ابلاغ رای کمیسیون ماده ۵ آغاز می‌شود

اهل باج دادن نیستم/ با تمام توان کارم را ادامه می‌دهم/ پروژه سبزه‌میدان به محض ابلاغ رای کمیسیون ماده ۵ آغاز می‌شود
شهردار زنجان با اشاره به اقدامات چند ماهه خود گفت: تلاشم را برای توسعه شهر زنجان به کار می‌گیرم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مسیح‌الله معصومی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تمام تلاشم را برای توسعه شهر زنجان به کار می‌گیرم، اظهار کرد: اهل باج دادن نیستم، اگر سبزه میدان را تغییر می‌دهم برای این است که خواسته مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه سبزه میدان مایه دق مردم شده است، افزود: خواسته مردم شهر زنجان این است که هرچه زودتر پروژه سبزه میدان تعیین تکلیف و به اتمام برسد.

,

شهردار زنجان با اشاره به پل سیدالشهدا(ع) و نارضایتی‌های مردم به خاطر طولانی شدن اتمام آن عنوان کرد: هرچند که ۱۰ درصد کار در زمان بنده باقی مانده بود اما ۵۰ درصد بدهی‌های این پروژه در زمان بنده پرداخت شد و به نوعی گره‌های زیادی از این پروژه در زمان بنده باز شد.

,

وی با بیان اینکه طرح قبلی پروژه سبزه میدان رای کمیسیون ماده ۵ را نداشت، ابراز کرد: این پرژه وقتی که رای کمیسیون ماده ۵ را نداشت خاکبرداری شده بود و یک هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح قبلی نیاز بود در حالی که بودجه شهرداری زنجان ۲۰۰ میلیارد تومان است.

,

معصومی با بیان اینکه دنبال آبادانی هستیم و همین اندازه تملک درسبزه‌میدان کافی است، خاطرنشان کرد: اگر طرح قبلی اجرا می‌شد با تعطیل کردن شهرداری زنجان و صرف بودجه آن به پروژه سبزه میدان پنج سال طول می‌کشید تا پروژه به اتمام برسد.

,

وی با اشاره به اینکه با هیچ مدیری تعارف ندارم، افزود: مدیران فقط باید کار کنند در غیر این صورت باقی نخواهند ماند.

,

شهردار زنجان با اشاره به اتوبوس خدمت شهرداری زنجان تصریح کرد: اگر به فرض اتوبوس خدمت هیچ فایده‌ای نداشته باشد، حداقل مردم فرصت بیان مشکلات خود را به مسئولان شهرداری زنجان دارند.

,

وی با اشاره به اتمام آسفالت زینبیه غربی گفت: آسفالت زینبیه روز گذشته به اتمام رسیده و در چند روز آینده افتتاح می شود.

,

معصومی با اشاره به آماده بودن طرح جدید سبزه میدان عنوان کرد: همه کارهای اجرایی پروژه سبزه میدان انجام شده و به محض ابلاغ رای کمیسیون ماده ۵ کارها آغاز خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه طرح پیاده‌راه آماده شده است، ابراز کرد: در خصوص طرح پیاده راه منتظر ابلاغ شورای ترافیک هستیم.

,

شهردار زنجان با اشاره به لزوم ساماندهی خطوط اتوبوسرانی در زنجان بیان کرد: برای این امر مشاور گرفتیم و قرار است بعد از تعطیلات مدارس خطوط اتوبوسرانی در زنجان ساماندهی شود.

,

وی با بیان اینکه در خصوص تخلفات ساختمانی و سد معبر تفاهم‌نامه‌ای با نیروی انتظامی داشتیم، افزود: با سد معبر برخورد خواهیم کرد و دستفرشان را در ۶ نقطه از شهر سازماندهی می‌کنیم.

,

معصومی با اشاره به کمبود تجهیزات آتش‌نشانی زنجان اظهار کرد: در سال آینده ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات آتش‌نشانی خریداری خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه در خصوص سیما و منظر شهری آئین‌نامه سیما و منظر شهری را تهیه کرده‌ایم، ابراز کرد: تمام کیوسک‌ها و بیلبردهای در شهر زنجان کدگذاری خواهند شد.

,

شهردار زنجان با اشاره به اینکه مرکز استان مرکز توزیع محصولات کشاورزی نداشت، عنوان کرد: در سه نقطه از شهر زنجان(گلشهر، الهیه و نواب) میادپن میوه و تره‌بار ایجاد می‌شود که این امر به  ایجاد درآمد پایدار شهری کمک خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه خرید فروش خودرو در شهر زنجان در برخی از مناطق مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: مرکز خرید و فروش خودرو در زنجان ایجاد شده که به زودی افتتاح خواهیم کرد.

,

معصومی با تاکید بر صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های شهرداری زنجان بیان کرد: از محل همین صرف‌جویی‌ها بخشی از کارها را در زینبیه‌غربی پیش بردیم.

,

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان سیستم حضور غیاب نداشت که ما آن را راه‌اندازی کردیم، ابراز کرد: حقوق پرسنل ۴ ماه عقب افتاده بود که اکنون صفر شده و در بدترین حالت به یک ماه رسیده است.

,

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه با تمام قدرت کارم را ادامه می‌دهم تصریح کرد: آدمی نیستم که میدان را ترک کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه