اخبار داغ

یادداشت /

بهبهان و لابی بازی در حد لالیگا!

بهبهان و لابی بازی در حد لالیگا!
دهه های پس از انقلاب اسلامی خطه عالم پرور و مجاهد خیز بهبهان ، در تربیت انسانهایی بزرگ و قهرمانانی جاویدان در عرصه علم و رشادت سرآمد اعظم جنوب کشور بود و نام بهبهان با تکیه بر این مفاخر بر اریکه تشهیر و قله افتخار قرار گرفت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان،دهه های پس از انقلاب اسلامی خطه عالم پرور و مجاهد خیز بهبهان ، در تربیت انسانهایی بزرگ و قهرمانانی جاویدان در عرصه علم و رشادت سرآمد اعظم جنوب کشور بود و نام بهبهان با تکیه بر این مفاخر بر اریکه تشهیر و قله افتخار قرار گرفت .

دیری نپایید با هجوم شیفتگان قدرت و هژمونی سهم خواهی های سیاسی بر پیکره نحیف این شهر ، برعکس ادوار گذشته،  در زمینه پدیده های نامیمون ، گوی سبقت را از تمام شهرهای جنوب ربود و همچنان می تازد.

پدیده هایی همچون گرو کشی سیاسی دو جناح چپ و راست،  تحمیل نور چشمی ها در ادارات و شرکت ها ، دخالت مقامات نظارتی در سیستم اجرایی برای تثبیت قدرت و طول عمر سیاسی ، لابی های سیاه و کثیف در راه مقاصد سیاسی و غیر مردمی از جمله آنهاست .

امروز نیز شمه ای از بی قانونی محض و رابطه بازی ها در پس پرده های بکارگیری افراد در دفاتر برخی موسسات و نهادها ، استخدام بدون فیلتر در شرکت ها و انتقال به نهادهای حامی ، ترانسفر همراهان قلم بدست در دفاتر مدیریتی خارج از شهرستان ، جابجایی های بی سابقه مقامات اجرایی برای تدارک تداوم عمر سیاسی و...

قلب هزاران شهروند را جریحه دار میکند اما با کمال وقاحت در تریبون ها سخن از مردم و منافع مردم به زبان می آورند...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر بهبهان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه