اخبار داغ

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان خبر داد:

آماده باش 28 پایگاه امدادی استان سمنان در طرح نوروزی/ فعالیت شبانه روزی 80 امدادگر در ایام نوروز

آماده باش 28 پایگاه امدادی استان سمنان در طرح نوروزی/ فعالیت شبانه روزی 80 امدادگر در ایام نوروز
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به آماده باش 28 پایگاه امدادی استان در طرح نوروزی گفت: در هر 24 ساعت قریب 80 نفر از اعضای جمعیت آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به آغاز طرح نوروزی هلال احمر در سطح جاده ها، گفت: 28 پایگاه ثابت، سیار، موقت، امداد هوایی و امداد خواهران طی ایام تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

یحیایی در ادامه اظهار کرد: علاوه بر پایگاه های امدادی، مراکز شعب هلال احمر نیز این آمادگی را دارند که در صورت بروز حوادث پاسخگوی شهروندان باشد.

,

وی با اشاره به اینکه حدودا در هر 35 کیلومتر از جاده‌های استان پایگاه‌های امدادی وجود دارد، افزود: امدادگران، داوطلبان و اعضای سازمان جوانان هلال احمر استان در شهرستان های هشتگانه استان آماده باش کامل هستند.

,

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان، ایام تعطیلات نوروز در هر 24 ساعت قریب 80 نفر از اعضای جمعیت آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و مردم استان هستند.

,

یحیایی همچنین تصریح کرد: 45 خودروی امدادی در این طرح آماده باش هستند که در صورت حوادث احتمالی در سر صحنه اعزام خواهند شد.

,

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اسکان اضطراری در پایگاه‌های هلال احمر نیز با توجه به شرایط خاص جوی پیش‌بینی شده است تا مسافران بتوانند به خوبی به سفر خود ادامه دهند.

,
امداد رسانی به 230 مسافر گرفتار در برف استان سمنان
,
امداد رسانی به 230 مسافر گرفتار در برف استان سمنان
,
امداد رسانی به 230 مسافر گرفتار در برف استان سمنان
, امداد رسانی به 230 مسافر گرفتار در برف استان سمنان,

یحیایی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر برای کمک رسانی به مسافران گرفتار در گردنه های برف‌گیر استان از ساعات ابتدایی شنبه شب اعزام شدند، گفت: بیش از 230 نفر در 58 خودرو در برف و کولاک جاده های استان گرفتار شده بودند که امدادرسانی به آنها انجام شد.

,

یحیایی بابیان اینکه بارش برف در شرق استان سبب شد که بیشترین حجم خودرو در آنجا گرفتار شوند، افزود: 49 خودرو با 196 نفر در محور شاهرود-آزادشهر گرفتار برف و کولاک شدند که امدادرسانی به آنها انجام شد.

,

وی اظهار کرد: در محور شاهرود-گرگان نیز به چهار خودرو با 16 سرنشین امدادرسانی و بین همه مسافران بسته های غذایی توزیع شده است.

,

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان در ادامه تصریح کرد: پنج خودرو با 21 سرنشین در محور فولاد محله گرفتار شدند که این خودروها در محل های مناسب اسکان داده شدند.

,

طرح نوروزی هلال احمر استان سمنان از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین نیز ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه