اخبار داغ

مدیر عامل اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی تیران و کرون:

صد تن میوه شب عید با نرخ دولتی در تیران و کرون توزیع می‌شود

صد تن میوه شب عید با نرخ دولتی در تیران و کرون توزیع می‌شود
مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستان تیران و کرون با اشاره به توزیع دو میوه اصلی شب عید، گفت: قیمت هر کیلو پرتقال ۱۷۰۰ تومان و هر کیلو سیب درختی ۲۴۰۰ تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود عبدلی در گفتگو با سفیر تیران و کرون، اظهار کرد: توزیع میوه دولتی ویژه ایام نوروز از شنبه در شهر تیران آغاز شد و تا  آخرین روز اسفند ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستان تیران و کرون با اشاره به توزیع دو میوه اصلی، گفت: قیمت هر کیلو پرتقال ۱۷۰۰ تومان و هر کیلو سیب درختی 2400 تومان است و توزیع در شهر عسگران نیز از امروز در  محل فروشگاه شرکت تعاونی روستایی مرغاب انجام می شود.

,

وی با اعلام تفاوت قیمت میوه در بازار و اتحادیه تعاون روستایی، خاطرنشان کرد: امسال حدود صد تن میوه را برای توزیع در بین همشهریان آماده کرده ایم که تا کنون حدود 30 تن از آن بین مردم توزیع شده است.

,

 مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاون روستایی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان از عرضه این نوع میوه در سال های گذشته، اظهار کرد: اتحادیه تعاون روستایی با همکاری جهاد کشاورزی بازرسی و نظارت های لازم بر عرضه میوه شب عید را انجام خواهد داد و با تخلفات برخورد خواهد شد.

,  ,

لازم به ذکر است عرضه میوه تا شب عید در محل تیران، میدان آزادی (شهرداری سابق) اتحادیه تعاون روستایی ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه