اخبار داغ

شلوغی بازارهای خرید طارم در آستانه سال جدید+تصاویر

شلوغی بازارهای خرید طارم در آستانه سال جدید+تصاویر
در آستانه عید نوروز، مراکز خرید و بازار شهرستان طارم مملو از جمعیتی است که برای خرید ما یحتاج نوروز خود مراجعه کرده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، در آستانه عید نوروز بازار خرید در شهرستان طارم گرم گرم است و مردم برای خرید به بازار و فروشگاههای داخل شهر روی می آورند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

صحنه های جالبی از جنب و جوش مردم شهرستان طارم را در بازار می بینیم که سعی دارند متناسب با درآمد و توان مالی خود خرید کنند .

,

مرکز شهرستان طارم شهر آببر این روزها شلوغ ترین روزهای خود را می گذراند چرا که مردم برای خرید در این مکانها بیشترین حضور را دارند .

,

بازارهای خرید این روزها  داغ داغ  است و برخی هم با وسواس خاص قیمت ها را مقایسه می کنند تا خرید مناسبی داشته باشند، بیشتر از همه بازار خرید لباس، انواع آجیل و شکلات گرم است.

,

12

, 12, 12,

کح

, کح, کح,

چه

, چه, چه,

index

, index, index,

 یث

, یث, یث,

IMG_5444

, IMG_5444, IMG_5444,

خریدهای نوروزی شامل مایحتاج خانوار، لباس و مواردی از این دست می شود ولی شرط تحقق هر اقدامی را که در نظر باشید، پول و نقدینگی است. برخی خوشبختانه در ماه پایانی سال امکان درآمدی مناسبی برای تأمین نیازهای خود و خانوار دارند و برخی گروه ها نیز چنین امکانی را نخواهند داشت.

,

خانوارهای کم درآمد کارگری و خصوصا کارگرهای فصلی به ویژه حداقل بگیران را باید از اقشاری دانست که در روزهای پیش از سال نو، چالش جدی برای تأمین هزینه ها و مخارج خود دارند، پایین بودن درآمدها و شکاف بزرگ بین میزان درآمد ماهیانه و مخارج کارگران باعث شده تا میلیون ها کارگر مشمول قانون کار امروز در وضعیت ضعیف معیشتی قرار داشته باشند.

,

وقتی پای صحبت های مردم می نشینی بعضی ها چنان از تأمین مایحتاج موارد و اقلام عید نوروز و یا سایر روزها می گویند که احساس می کنم مردم کشورم  هنوز به آن آرامش درونی و خالی از دغدغه های گذران زندگی نرسیده اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه