اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خبر داد؛

آمادگی ۵۶ دستگاه اجرایی استان مرکزی برای استقبال از مسافران نورزی

آمادگی ۵۶ دستگاه اجرایی استان مرکزی برای استقبال از مسافران نورزی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از آمادگی ۵۶ دستگاه اجرایی این استان برای استقبال و خدمات رسانی به مسافران نورزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: به منظور برنامه‌ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی ۱۰ کمیته استانی و ۱۲ کمیته شهرستانی در استان مرکزی تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

حسینی با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی اظهار کرد: ۵۶ دستگاه اجرایی استان مرکزی آماده استقبال از مسافران نورزی هستند تا خدمات مناسبی را به مسافران ارائه کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه در نوروز ۹۷ در تمامی شهرستان های استان مرکزی برای استقبال و راهنمایی گردشگران نوروزگاه برپا می شود، افزود: در این نوروزگاه ها صنایع دستی  و سوغات هر منطقه ارائه می شود.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد: همچنین به منظور معرفی نقاط گردشگری و جاذبه‌های تاریخی استان مرکزی بیش از ۴۰۰ هزار عنوان نقشه، کتابچه راهنما، پوستر، راهنمای اضطراری و نقشه گردشگری در این نوروزگاه ها به گردشگران اهداء خواهد شد.

,

حسینی اضافه کرد: علاوه بر این امسال اپلیکیشن گردشگری استان هم تهیه شده است و در قالب یک پیامک برای مسافران نورزی ارسال می‌شود.

,

وی از استقرار اتوبوس گردشگری در ورودی اراک خبر داد و گفت: این اتوبوس به منظور آشنایی مسافران نورزی و گردشگران با جاذبه های گردشگری اراک در قالب تورگردی است.

,

وی با تاکید بر اینکه استان مرکزی به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی سایر استان ها کمتر برای اقامت مسافران نوروزی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: در حقیقت مسافران نوروزی از آغاز سفر، اراک را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نمی کنند. در تلاش هستیم با اقدامات انجام شده فضای استان را برای اقامت گردشگران فراهم کنیم.

,

مناطق نمونه گردشگری آب‌گرم و سرچشمه محلات، غار نخجیر، شهر نراق، منطقه بوجه در خمین، بیت تاریخی امام‌ خمینی(ره)، سراب عباس‌آباد شازند، موزه تاریخی چهار فصل و بازار تاریخی اراک، تالاب و کویر میقان و... از جمله مناطق نمونه گردشگری در سطح استان بوده و در ایام نوروز آماده پذیرایی مسافران هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه