اخبار داغ

سرپرست فرمانداری دلیجان خبر داد؛

۱۱ مدرسه میزبان مسافران نوروزی

۱۱ مدرسه میزبان مسافران نوروزی
سرپرست فرمانداری دلیجان از آماده‌باش ستاد خدمات سفر این شهرستان برای ایجاد نوروزی متفاوت برای گردشگران خبر داد و گفت: ۱۱ مدرسه با ۱۰۶ کلاس قابل اسکان برای میزبانی از مسافران نوروزی در شهرستان دلیجان آماده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا یوسفی، سرپرست فرمانداری دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ با اشاره  به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان به ویژه شهر نراق گفت: شهرستان دلیجان با برخورداری از اماکن تاریخی و طبیعی یکی از پر جاذبه‌ترین مناطق استان مرکزی است که هر ساله پذیرای شمار زیادی از گردشگران نوروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان؛ ,

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، فضاسازی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توانیم از این فرصت مهم برای معرفی جاذبه‌های شهرستان استفاده بهینه داشته باشیم.

,

۱۱ مدرسه میزبان میهمانان نوروزی در دلیجان

, ۱۱ مدرسه میزبان میهمانان نوروزی در دلیجان, ۱۱ مدرسه میزبان میهمانان نوروزی در دلیجان,

یوسفی به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در شهرستان اشاره کرد و افزود: آماده شدن ۱۱ مدرسه با ۱۰۶ کلاس قابل اسکان توسط آموزش و پرورش، نظافت ورودی‌های شهر و روستا، مساجد بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی درون‌شهری و برون‌شهری، نظارت جدی از سوی مراجع بازرسی بر بازار و رصد قیمت‌ها و کیفیت خدمات در اماکنی مانند رستوران‌ها، مجتمع‌های خدمات رفاهی جاده‌ای و هتل‌ها، رفع نواقص روشنایی معابر و ورودی‌های شهر بخشی از اقدامات انجام شده است.

,

وی ادامه داد: تعیین شیفت‌های مراکزی چون نانوایی‌ها و داروخانه‌ها، ایمن سازی جاده‌ها و رفع مشکل ترافیکی نقاط حادثه خیز، رفع نواقص روشنایی معابر و ورودی‌های شهر، فعال بودن ۱۸ اکیپ فعال نیروی انتظامی در شهرستان، آمادگی کشیک‌های امداد خودرو در مسیرهای اصلی، فعال بودن کشیک‌های اداره‌ها با هماهنگی فرمانداری در ایام نوروز و آمادگی جمعیت هلال احمر با حضور در ورودی‌های شهر دلیجان و نراق به منظور راهنمایی و تحویل بروشورهای راهنمای گردشگری شهرستان و امداد رسانی در پایگاهای هلال احمر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام نوروز است.

,

کاروانسرا و پل دودهک، مجموعه بازار نراق، امامزاده سلیمان، امامزاده یحیی، امامزاده بی‌بی زبیده خاتون(س)، غار نخجیر، قلعه و غار کهک، بادگیرها و آب انبارها و منازل تاریخی نراق از جمله جاذبه‌های گردشگری شهرستان دلیجان به شمار می‌روند.

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با۵۰ هزار نفر جمعیت در مرکز کشور و در مسیر استان‌های جنوبی و غربی به تهران و شمال کشور قراردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه