اخبار داغ

گزارشی از شهر پایدار ایرانی؛

شهر قلمدان‌های مرصع آماده استقبال از مسافران نوروزی

شهر قلمدان‌های مرصع آماده استقبال از مسافران نوروزی
شهر زیبا و تاریخی نیشابور به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری کشور از سوی سازمان یونسکو شهر پایدار ایرانی نامگذاری شده و آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، شهر تاریخی و زیبای نیشابور با داشتن جاذبه های گوناگون محیای استقبال از مسافرین نوروزی می شود، آرامگاه خیام، عطار و کمال الملک و چندین جاذبه گردشگری دیگر نشان از ظرفیت عظیم گردشگری این شهر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

محمد اسماعیل اعتمادی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور در خصوص جاذبه های گردشگری نیشابور، گفت: مجموعه های تاریخی خیام، عطار و کمال الملک و اماکن دیگر برای استقبال از مسافرین نوروزی آماده سازی شده اند.

,

, ,

وی بیان کرد: طبق آمار به طور میانگین سالانه حدود شش میلیون نفر از اماکن گردشگری شهرستان نیشابور بازدید به عمل می آورند.

,

 

,

علی نجفی، شهردار نیشابور نیز در این خصوص گفت: نصب المان های جدید را در شهر در دستور کار داریم و آب نماهای جدید نیز در داخل شهر ساخته شده است.

,

, ,

وی افزود: برای اولین بار کار فرهنگی- آموزشی با نام اتوبوس خاطره ها را راه اندازی خواهیم کرد.

,

 

,

شهر قلمدان های مرصع مفتخر به قدوم مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و شاهراه زائران حضرت رضا(ع) می باشد.

,

 

,

عبدالناصر عرب پور، معاون عمرانی فرماندار نیشابور با اشاره به این نکته که پلیس راه آمادگی کامل را دارد، گفت: بیشتر از60مدرسه با داشتن 400کلاس درس را برای اسکان فرهنگیان آماده کرده ایم و تمام مراکز اقامتی ما اعم از هتل ها و مسافرخانه های فعال شهرستان نیز در آمادگی کامل هستند.

,

, ,

شهر زیبا و تاریخی نیشابور به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری کشور از سوی سازمان یونسکو شهر پایدار ایرانی نامگذاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه