اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد

اجرای برنامه‌های ویژه نوروزی در ۱۰۴ بقعه متبرکه/ مراسم تحویل نو سال در ۵۰ امامزاده استان برگزار می‌شود

اجرای برنامه‌های ویژه نوروزی در ۱۰۴ بقعه متبرکه/ مراسم تحویل نو سال در ۵۰ امامزاده استان برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 104 بقعه در استان از زائرین و مسافران پذیرایی خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه طرح آرامش بهاری برای هشتمین سال است که اجرا می‌شود اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های مختلفی را در ۱۰۴ بقعه در استان قزوین برگزار خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با اشاره به برنامه‌های تعیین شده در بقاع متبرکه افزود: در ۳۵ بقعه، خیمه معرفت را در سطوح یک و دو داریم؛ همچنین در کنار برنامه‌های فرهنگی نیز ارائه خدمات و امکانات بهداشتی و اسکان مسافران را هم خواهیم داشت.

,

این مسوول عنوان کرد: در ۳ بقعه امامزاده اسماعیل فلار، زرآباد و باراجین قزوین اسکان مسافران را داریم و ۵۰ مبلغ از قم در این ایام جهت برگزاری نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی در خیمه های معرفت مستقر خواهند بود.

,

عادل با اشاره به آمادگی خیمه‌های معرفت برای ارائه برنامه‌های جدید و متنوع ابراز کرد: برای سنین مختلف برنامه‌های دینی و فرهنگی متنوعی را در نظر گرفتیم و بیش از ۴۰ هزار عدد جایزه  هم آماده شده است.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم تحویل سال را در بیش از ۵۰ بقعه استان با برگزاری دعا و نیایش خواهیم داشت  و برنامه ویژه قزوین هم در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) از عصر روز سه شنبه تا لحظه تحویل سال است که به طور مستقیم از شبکه قزوین پخش می‌شود.

,

۸۰ میلیون تومان از محل موقوفات به ۸۰۰ خانوار نیازمند اهداء شد

,

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بخشی از موقوفات برای حمایت از مستمندان است لذا در روزهای پایانی سال از محل موقوفه‌ها مبالغی را در اختیار نیازمندان قرار دادیم.

,

این مسوول تشریح کرد: ۸۰ میلیون تومان از محل این موقوفات به ۸۰۰ خانوار به صورت کارت هدیه و یا بن خرید اهدا شد که این افراد توسط کمیته امداد و بهزیستی معرفی شدند.

,

عادل ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان در قالب بسته‌های غذایی از طریق موقوفات غیرمتصرفی در بین ۶۰۰ نفر توزیع شد و همچنین ۱۴۰۰ نفر از نظر البسه تامین شدند.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان یادآور شد: در سطح استان ۲۶۳ بقعه داریم که تنها ۷۰ مورد از آن‌ها به پرداخت نزورات دسترسی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه