اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد اعلام کرد؛

کاهش ۴۰ درصدی ورود مواد مخدر به شهر تایباد/ دستگیری 67 متجاوز مرزی از مرزهای این شهرستان در سال جاری

کاهش ۴۰ درصدی ورود مواد مخدر به شهر تایباد/ دستگیری 67 متجاوز مرزی از مرزهای این شهرستان در سال جاری
فرمانده انتظامی تایباد با اعلام خبر کاهش ۴۰ درصدی ورود مواد مخدر به شهر تایباد، گفت: امسال توسط نیروی انتظامی تایباد 195 گذرنامه جعلی کشف و ۶۷ متجاوز مرزی دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر،ناگهانی در نشست خبری پایان سال فرمانده انتظامی شهرستان تایباد با اصحاب رسانه که صبح امروز در دفتر وی برگزارشد، گفت: امسال میزان سرقت در شهرستان نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش و سرقت های به عنف و مساله سازی ۶۰ درصد کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,


وی خاطرنشان کرد: با توجه به افتتاح پلیس فتا در شهرستان جرایم سایبری هم دارای پرونده هایی شده که پلیس فتا پیگیر بوده و تعدادی از این جرایم با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شده است.

,
,


فرمانده انتظامی تایباد ابرازکرد: نزاع های خیابانی یکی از مشکلات اساسی در شهرستان است که بیشتر در سنین جوانی و نوجوانی اتفاق می افتد که با کار فرهنگی خصوصا در سطح مدارس به حل این معضل پرداخته ایم و نزاع های خیابانی ۲۸ درصد کاهش نسبت به دوره مشابه را نشان می دهد.

,
,


وی تصریح کرد: در حوزه ترافیک و تلفات و حوادث ترافیکی خوشبختانه کاهش چشمگیر تصادفات، مجروحین و فوتی ها نشان دهنده کنترل پلیس راهور و ارتقاء فرهنگ ترافیکی مردم می باشد.

,
,

 

,

وی در این رابطه مقایسه ۱۴ کشته تصادفات در سال گذشته با ۲ کشته در سال جاری را مثال زد و این کاهش چشمگیر را موفقیتی مثال زدنی عنوان کرد.

,

 

,


ناگهانی در ارتباط با امنیت جاده های برون شهری، جاده کوه آباد به پشته و کرات به تایباد را از مناطق حادثه خیز خواند و افزود: با افزایش حضور مامورین پلیس راه در این جاده ها سعی در کنترل این راه ها داریم.

,
,

 

,


فرمانده انتظامی تایباد افزود: با کنترل دقیق و شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی شاهد کاهش ۴۰ درصدی ورود مواد مخدر به شهرستان هستیم و کشفیات و دستگیری های متخلفین از اولویت های کاری نیروی انتظامی محسوب می شود.

,
,

 

,

وی سامانه ۱۹۷ را به عنوان پایس پاسخگو معرفی و اظهار کرد: با ۲۴۴ مورد اخبار واصله انتقادات و پیشنهادات مردمی باعث پویایی و اصلاح بیشتر عملکرد نیروی انتظامی و نشان دهنده حضور مردم در صحنه و شناخت اهمیت کار نیروی انتظامی برای مردم است.

,

 

,

ناگهانی با بیان اینکه امسال توسط نیروی انتظامی تایباد 195 گذرنامه جعلی کشف و ۶۷ متجاوز مرزی دستگیر شده اند، گفت: طبق گزارش اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی تایباد بیش از 500هزارنفر در سال جاری از مرز دوغارون وارد شده که از این تعداد نزدیک به 420 هزارنفر تبعه خارجی و بیش از ۷۰ هزار نفر مسافر ایرانی  بودند.

,


فرمانده انتظامی تایباد ۷۳۰ برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی شهروندان را از موارد پیگیری پلیس فتا دانست و افزود: هشیاری مردم در زمینه فضای مجازی موجبات کاهش این جرایم خواهد شد، در این زمینه جلسات متفاوتی در مدارس، ادارات، مساجد و غیره برگزار شده است.

,
,


وی اضافه کرد: خبرنگاران مطالب آموزشی که پلیس فتا از طریق کانال ها ارسال می کنند را منتشر و به اعضای خانواده ها بیاموزید و نسبت به تماس های مشکوک در ارتباط با استفاده از کارت های بانکی هشیار باشید و پلیس فتا را مطلع کنید.

,
,



ناگهانی در پایان ابراز کرد: در ایام نوروز سه ایستگاه در میدان امام رضا(ع)، میدان سیف باخرزی و کرات امنیت شهر را کنترل خواهند کرد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه