اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

کمبودی برای تأمین مایحتاج مردم مناطق زلزله زده نداریم/ لزوم نظارت مستمردر توزیع و کیفیت محصولات

کمبودی برای تأمین مایحتاج مردم مناطق زلزله زده نداریم/ لزوم  نظارت مستمردر توزیع و کیفیت محصولات
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به ذخیره اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده سرپل ذهاب اظهار کرد: هیچ کمبودی برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم درآستانه عید نوروز نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی اصغر بهمنی پور در گفتگو با بازی دراز از تامین میوه شب عید در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و گفت: با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و روزهای عید نوروز 700 تن میوه خریداری و در سردخانه های استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آباد غرب ذخیره سازی شده است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم پرتقال در شهرستان سرپلذهاب‌ 1500هزارتومان و هر کیلو سیب 2هزارتومان مصوب شده است.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه در مراکز فروش افزود: نظارت بر نحوه ی توزیع و کیفیت و مرغوبیت میوه شب عید باید به صورت دقیق انجام شود تا میوه هایی با کیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف کننده ها برسد.

,

 

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: 178 عامل میوه فروشی در سطح استان داریم که در شهرستان سرپل ذهاب 5 عامل توزیع میوه در حال فعالیت هستند.

,

 

,

وی همچنین از تامین گوشت قرمز و مرغ گرم در ایام نوروز در سرپلذهاب خبر داد و گفت: 519 تن گوشت قرمز و گوشت مرغ گرم در انبارها ذخیره سازی شده است و در این میان با هدف تنظیم بازار و تقلیل قیمت ها و متناسب با نیاز شهرستان سرپل ذهاب، 160 تن تامین گوشت و مرغ مورد نیازمردم در ایام تعطیلات نوروزی در دستورکار قرار گرفته است که به صورت کامیون های سیاراقدام به توزیع می شود.

,

 

,

بهمنی پور با اشاره به ادامه دار بودن این طرح تا زمانی که مردم احتیاج داشته باشند، افزود: در مرحله اول 3 تن مرغ گرم ، 2 تن گوشت قرمز و 1 تن تخم مرغ توزیع شده است و این برنامه ادامه دارد وهمچنین عاملیت توزیع برنج در نظر گرفته شده است و تاکنون در این مرحله 13 تن برنج نوع دانه بلند،13 تن برنج هندی و 2 تن برنج تایلندی تقسیم شده است.

,

 

,

وی تاکید کرد: اعتماد مصرف کنندگان و حفظ سلامت و بهداشت جامعه از اهمیت خاصی برخورداربوده لذا امرتوزیع اقلام میوه و گوشت موردنیاز با نظارت مستمر دستگاه های اجرایی صورت می گیرد.

,

 

,

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش  از 85 هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه