اخبار داغ

امام جمعه شهرری؛

سال ۹۷ سال پربرکتی برای کشور خواهد بود

سال ۹۷ سال پربرکتی برای کشور خواهد بود
امام جمعه شهرری گفت: سال ۹۷ که مقارن با حلول ماه رجب شده است، سال پربرکتی برای کشور خواهد بود و ما هم باید از این فرصت‌های نورانی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رسانه خبری سلامت سپید پوش ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی لحظاتی پیش در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۶ شهرستان ری که با حضور پرشور مدیران اجرایی این شهرستان در تلار خدمت فرمانداری ویژه ری در حال برگزاری است، ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: سال ۹۷ که مقارن با حلول ماه رجب شده است، سال پربرکتی برای کشور خواهد بود و ما هم باید از این فرصت‌های نورانی استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رسانه خبری سلامت سپید پوش,

وی گفت: در روایات آمده است که در این ماه خداوند رحمتش را مانند باران بر بندگانش نازل می‌کند.

,

امام جمعه شهرری با اشاره به روزهای پایانی سال عنوان کرد: حضرت عیسی علیه‌السلام اساس کار را خشت اول نمی‌داند بلکه آخر کار و خشت آخر مهم است، الان که در روزهای پایانی سال هستیم، مهم است که در این روزها چه می‌کنیم، شاید نتوانستیم در طول این یک سال کار شایسته‌ای را انجام بدهیم ولی در این روزهای آخر می‌توانیم جبران کنیم.

,

 

,

**گره‌گشایی از کار یک نفر جبران یک سال گذشته است

, **گره‌گشایی از کار یک نفر جبران یک سال گذشته است, **گره‌گشایی از کار یک نفر جبران یک سال گذشته است,

امام جمعه شهر ری در خصوص اهمیت خدمت به خلق و مردم بیان داشت: شاد کردن دل مومن و گره‌گشایی از کار دیگران، گاهی می‌تواند جبران یک سال گذشته را انجام دهد؛ مسئولان مخصوصاً، در این روزها برای گره‌گشایی مراجعات زیادی دارند، این مراجعات، در حقیقت ماموریت‌های الهی است و همه ما  وظیفه داریم آن مشکل را حل کنیم،  در حقیقت این مراجعات نعمت الهی هستند.

,

حجت‌الاسلام شاهچراغی افزود: از ویژگی‌های پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم این بود که هیچ‌گاه جواب رد به کسی نمی‌دادند و اگر زمانی قادر به اجابت خواسته کسی نبودند، با خوش‌رویی با مردم برخورد می‌کردند و با کلام خویش فرد را آرام می‌کردند.

,

وی در ادامه به نامه‌ای از امام موسی ابن جعفر علیه‌السلام به فرماندار وقت ری اشاره کرد و افزود: در این نامه که به درخواست فردی برای فرماندار ری نوشته شده بود، حضرت خطاب به فرماندار فرمودند بدان که در روز قیامت سه گروه در زیر سایه عرش الهی هستند دسته اول کسی که در حق برادر دینی خود نیکی انجام دهد، دسته دوم کسانی هستند که مشکلی از مشکلات برادر دینی خود را حل کند و گروه سوم افرادی هستند که توانسته‌اند دل برادر دینی خود را شاد کند و این فردی که به تو مراجعه کرده است برادر دینی توست؛ بواسطه همین نامه، فرماندار تا جایی که توان داشت مشکلات آن فرد را برطرف کرد و حتی برای شاد کردن او نیمی از ثروت خودش را به او بخشید. خوشبختانه گره‌گشایی از کار مردم در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما وجود دارد و این را باید تمامی مسئولان و مدیران مورد توجه قرار دهند.

,

امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: خوب است ما هم یک حسابرسی در پایان سال از کار و زندگیمان داشته باشیم و تلاش کنیم تا با خدمت‌گذاری به مردم ، هم خدا و هم مردم را خوشحال کنیم.

,

انتهای متن/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه