اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان:

مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با پایان سال جاری، مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم قزوین مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا می‌گذرانند، امسال نیز این مراسم در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: با توجه به اینکه زمان تحویل سال نو ساعت 19 و 45 دقیقه و 28 ثانیه، روز سه‌شنبه، 29 اسفند ماه می‌باشد، این مراسم با حضور بازماندگان شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور از نماز مغرب و عشاء، با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در این همایش فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌های معظم شهدا با برپایی سفره‌های هفت سین بر مزار شهیدان‌شان و حضور مردم و خانواده‌ها در کنار آنها صحنه‌های ماندگاری را به تصویر می‌کشند. 

این مسئول تصریح کرد: نظیر این مراسم با حضور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در سایر شهرهای استان قزوین نیز برگزار می‌شود. 

حقایق‌پور در پایان از مردم خداجو و شهیدپرور خواست تا در جهت تداوم راه سرخ شهیدان و همراهی و همدلی با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز، سال جدید را در گلزارهای شهدای استان و در جوار شهدا آغاز کنند. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه