اخبار داغ

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کمیجان خبر داد؛

۷ مسجد شهرستان کمیجان؛ میزبان معتکفین

۷ مسجد شهرستان کمیجان؛ میزبان معتکفین
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان از آمادگی ۷ مسجد برای میزبانی از معتکفین از ۱۱ الی ۱۳ فروردین ماه سال ۹۷ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بشارتی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کمیجان در گفتگو با سلام کمیجان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در نوروز ۹۷ گفت: امسال مراسم پرفیض و معنوی اعتکاف در ۷ مسجد شهری و روستایی شهرستان کمیجان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان,

وی ادامه داد: ۲ مسجد در کمیجان، ۲ مسجد در شهر میلاجرد و ۳ مسجد در روستاهای اسفندان، چلبی، خسروبیگ برای برگزاری این مراسم آماده شده‌اند.

,

این کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کمیجان با اشاره به مبالغ دریافتی از معتکفان گفت: بر اساس مصوبات جلسه رابطان از هر معتکف مبلغ ۳۰ هزار تومان دریافت می‌شود که برای تهیه وعده‌های غذایی معتکفان صرف خواهد شد. البته در این زمینه کمک‌های خیرین و مساعدت‌های مردمی هم یاری‌گر مسئولان برگزار کننده است.

,

 وی به برنامه‌های فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کمیجان در این ایام اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعزام سخنران، برگزاری طرح قرآن در زلال اعتکاف، روانخوانی قرائت نماز، دعا و نیایش، بیان احکام اعتکاف و برگزاری اعمال ویژه «ام‌داود» در مساجد برگزار کننده مراسم معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد.

,

بشارتی خاطرنشان کرد: طبق جلسه‌ای که در ستاد نمازجمعه با حمایت امام جمعه کمیجان برای اجرای بهتر این مراسم برگزار شد، مقرر شد همکاری‌های لازم بین تمامی ادارات مربوطه برای برگزاری بهتر این مراسم صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه