اخبار داغ

اعزام 700 نفر از تربت حیدریه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

اعزام 700 نفر از تربت حیدریه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس
در دومین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، صبح امروز 700 نفر از تربت حیدریه عازم استان خوزستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، علی نیک یاد در حاشیه اعزام کاروانهای راهیان نور، اظهارکرد: اردوی زیارتی زائران شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای فرهنگ سازی دستاوردها و ارزشهای دفاع مقدس است و باید این فرهنگ نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار, تابان تربت, ، , در حاشیه اعزام کاروانهای راهیان نور، اظهارکرد: اردوی زیارتی زائران شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای فرهنگ سازی دستاوردها و ارزشهای دفاع مقدس است و باید این فرهنگ نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت ها و دلاوریهای همین شهدا عنوان کرد و افزود: شهدای نظام اسلامی با تبعیت از ولی فقیه زمان و با روحیه جهادی و اخلاص و معنویت توانستند در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کنند و دشمن بعثی را از کشور بیرون برانند.

, فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه ا,

 

,

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم نیز ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس بودند و درگیری با دشمنان را تا مرز اسرائیل به عقب راندند.

,

 

,

نیک یاد گفت: در این سفر زیارتی زائران سرزمین نور از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، خرمشهر و آبادان، طلائیه، هویزه، دهلاویه، تنگه چذابه، فکه، فتح المبین و پادگان دوکوهه نیز بازدید خواهند کرد‌.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: علاوه بر زیارت شهدا زائران از زیارت حرم مطهره حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران در قم و حرم امام خمینی(ره)، بهشت زهرا(س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در تهران بهره مند می شوند‌.

, فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه