اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار خبر داد

برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۴ مسجد جویبار

برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۴ مسجد جویبار
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار گفت: مراسم اعتکاف روزهای 12 و 13 فروردین 97 برگزار می‌شود که تاکنون برگزاری این مراسم در 14 مسجد در شهرستان قطعی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام قنبر علی بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه ۶ مسجد بین‌راهی در شهرستان جویبار برای ایام نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند اظهار کرد: مسجد بی‌بی نسا، امام حسن عسگری(ع) شهر کوهی خیل، مسجد حیدرآباد، فقیه محله، شیب آب‌بندان و امام حسن مجتبی(ع) در شهر جویبار با حضور روحانی هم به اقامه نماز و هم مشاوره‌های دینی در ایام تعطیلات نوروزی می‌پردازند.

وی به برگزاری مراسم اعتکاف اشاره و تصریح کرد: مراسم اعتکاف روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ۹۷ برگزار می‌شود که تاکنون برگزاری این مراسم در ۱۴ مسجد در شهرستان قطعی شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار افزود: دو مسجد در شهر و ۱۲ مسجد در روستاهای شهرستان جویبار مراسم اعتکاف سال ۹۷ را برگزار می‌کنند و در حال گفت‌وگو با هیئت‌امنای سه مسجد دیگر برای این مراسم هستیم.

بهرامی به بحث حجاب در اسلام اشاره و بیان کرد: برخی از دشمنان اسلام می‌خواهند با دروغ‌پردازی و مکر و حیله نگاه مردم ایران را نسبت به دین مبین اسلام و احکام بدبین کنند که امروز دست بر روی حجاب بانوان ما گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: حجاب بانوان در زمان قبل از ورود اسلام هم در ایران بود و از بدو خلقت وجود داشته است که علاوه بر اینکه یک امر دینی است یک امر عقلی نیز است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار گفت: قبح و حسن حجاب ذاتی است و در آن اجبار نمی‌خواهد بلکه معرفت نیاز است که اسلام بهترین و والاترین نگاه را به زن دارد.

بهرامی افزود: زن از نگاه اسلام مانند یک گنجینه ای است که اگر در ویترین گذاشته شود دزدیده خواهد شد.

وی به بیان رهبری در مورد جاهلیت مدرن اشاره و اظهار کرد: در این جاهلیت، زن ها به سمت برهنگی و نوعی کالای جنسی دعوت می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار گفت: بهترین الگو برای هر مرد و زنی حضرت زهرا(س) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه