اخبار داغ

سرپرست حوزه اقتصادی معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد؛

فعالیت ۷۰ نانوایی کشیک همزمان با تعطیلات نوروزی در اطراف حرم رضوی

فعالیت ۷۰ نانوایی کشیک همزمان با تعطیلات نوروزی در اطراف حرم رضوی
سرپرست حوزه اقتصادی معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی از فعالیت ۷۰ نانوایی کشیک همزمان با تعطیلات نوروزی در اطراف حرم رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، علی رسولیان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی در ایام نوروز گفت: 70 نانوایی اطراف حرم مطهر رضوی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت فوق العاده فعال خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب که به منظور پاسخگویی و تامین نیاز زائران ورودی به مشهد طی ایام تعطیلات این نانوایی ها به صورت ویژه با افزایش ساعات پخت فعالیت می کنند، ادامه داد: بدین منظور روزانه 400 تن سهمیه آرد مازاد نیز بین این نانوایی ها توزیع می شود.

,

 

,

وی ابراز کرد: تمامی کشتارگاه های دام و طیور استان هم طی تعطیلات نوروز فعال هستند و فقط کشتارگاه صنعتی مشهد در روز اول فروردین ماه تعطیل؛ اما سایر واحدها دائر می باشند.

,

 

,

رسولیان با اشاره به این مطلب که ذخیره کالاهای اساسی در سطح استان مطلوب است، گفت: عرضه برخی از اقلام در قالب طرح تنظیم بازار طی هفته اخیر آغاز شده است.

,

 

,

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در قالب طرح تنظیم بازار طی چند روز اخیر در مجموع  142 تن میوه اعم از سیب و پرتقال با نرخ مصوب  عرضه شده که از این میزان 56 تن سیب و 86 تن پرتقال بوده است.

,

 

,

وی اضافه کرد: در حال حاضر عرضه میوه طرح تنظیم بازار در سطح حدود 130 مرکز شامل 92  واحد صنفی، 30 مورد از میادین میوه و تره بارشهرداری و 5 مورد از تعاونی های ادارات در حال انجام است.

,

 

,

رسولیان با بیان اینکه در سطح تمامی شهرستان های استان هم میوه مورد نیاز تامین شده و در حال عرضه است، عنوان کرد: برنج هم تا کنون یک هزار و 918 تن حواله صادر و به بازار عرضه شده است.

,

 

,

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: میزان عرضه گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار با نرخ مصوب هم که از اوایل اسفندماه آغاز شده تا کنون 343 تن می باشد.

,

 

,

رسولیان با تاکید بر اینکه ذخایر کافی گوشت مرغ و قرمز، برنج و شکر در استان وجود دارد و به هر میزان که نیاز باشد عرضه می گردد، گفت : علاوه بر این روزانه 20 تن تخم مرغ با قیمت مصوب در سطح مشهد عرضه می شود .

,

 

,

وی در پایان گفت: اقدامات تنظیمی و کنترلی در بازار موجب شده با وجود افزایش تقاضا قیمت کالاها ثابت بماند و خوشبختانه افزایش چندانی در کالاهای اساسی نداشتیم و کاهش ها محسوس تر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه