اخبار داغ

فرمانده ناحیه ساوه مطرح کرد؛

اعزام ۵۵۰ زائر ساوجی به اردوی راهیان نور عمومی

اعزام ۵۵۰ زائر ساوجی به اردوی راهیان نور عمومی
فرمانده ناحیه ساوه گفت: در ایام نوروز سال، ۵۵۰ نفر زائر ساوجی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی رسولی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر، با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور عمومی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب گفت: امسال نیز کاروان راهیان نور خانوادگی با ظرفیت ۵۵۰ نفر زائر در قالب ۱۰ دستگاه اتوبوس و خودروهای خدمات رسان از شهرستان ساوه عازم سرزمین‌ها نور می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر,

وی افزود: اولین کاروان راهیان نور در تاریخ ۲۸ اسفندماه و دومین کاروان نیز سوم فروردین ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

,

رسولی بیان کرد: آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت‌نامه و خاطرات شهدا، چگونگی انجام عملیات‌های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور است.

,

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور مرهون از خود گذشتگی شهیدان و رزمندگان است، ادامه داد: این سفر معنوی، فرصت مناسبی برای تعمیق باورهای انقلاب و ارزش‌های شهدا در بین نسل جوان جامعه است.

,

رسولی با اشاره به تکمیل ظرفیت کاروان‌ها و استقبال خوب ساوجی‌ها از اردوهای راهیان نور گفت: خانواده‌هایی که تمایل دارند با خودرو شخصی به این مناطق سفر کنند با مراجعه به مسئول اردویی سپاه ناحیه ساوه ضمن دریافت راهنمایی‌های لازم نسبت به دریافت معرفی نامه برای بهره‌مندی از خدمات و امکانات رایگان در مناطق جنوب اقدام کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: کاروان‌های راهیان نور از ۱۰ یادمان دفاع مقدس، دهلاویه، شلمچه، طلائیه، هویزه، منطقه عملیاتی والفجر ۸، چذابه، فکه و فتح المبین بازدید می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه