اخبار داغ

امام جمعه ساوه:

صادرات؛ کلید پیشرفت اقتصادی/اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است

صادرات؛ کلید پیشرفت اقتصادی/اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است
امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه تولید کالای با کیفیت صادراتی می‌تواند موجب رونق اقتصادی و پیشرفت کشور شود، گفت: مسئولان وظیفه دارند از تولیدکنندگان حمایت کنند تا علاوه بر رونق اقتصادی شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ساوه صبح امروز در بازدید از شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه، با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: همه مردم و مسئولان بایستی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، شهر صنعتی کاوه به دلیل داشتن ظرفیت‌های تولیدی می‌تواند الگوی اقتصاد مقاومتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر, نارخبر,

وی با بیان اینکه دشمن از اهرم فشار تحریم اقتصادی به دنبال امتیازگیری از ایران است، افزود: باید فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال را با تقویت محرک‌های تولید و حمایت از کارآفرینان بهبود داد تا چرخ صنعت با توان داخلی و دانش جهانی بدون تکیه بر دشمن بچرخد.

,

حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه تولید کالای با کیفیت صادراتی می‌تواند موجب رونق اقتصادی و پیشرفت کشور شود، گفت: مسئولان وظیفه دارند از تولیدکنندگان حمایت کنند تا علاوه بر رونق اقتصادی شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

,

بازدید امام جمعه از شهرصنعتی ساوه

, بازدید امام جمعه از شهرصنعتی ساوه,

 معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه:

,  معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه:,

شهر صنعتی کاوه به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود

, شهر صنعتی کاوه به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود, شهر صنعتی کاوه به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود,

داود ناصری امید، معاون امور شهری و منطقه ویژه اقتصادی کاوه نیز در این بازدید به مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک اشاره کرد و گفت: کمبود آب، یکی از مهمترین چالش‌های صنایع ساوه است و برای همین منظور خط انتقال آب به شهر صنعتی کاوه با هزینه ۲۶۴ میلیارد ریالی در حال اجرا است.

,

وی افزود: در این پروژه، آب از مزرعه «سیدقلی» از فاصله ۲۲ کیلومتری در سه فاز به شهر صنعتی کاوه منتقل می‌شود تا مشکلات به حداقل برسد.

,

 ناصری با اشاره به معضل بیکاری جوانان در کشور بیان کرد: همزمان ۲۰ پروژه مختلف در حوزه شهری، هاب سوخت، منطقه ویژه اقتصادی کاوه، گمرک و  طرح‌های عمرانی در شهر صنعتی کاوه در حال اجرا است تا این شهر صنعتی  به یک کارگاه سازندگی تبدیل شود. 

,

وی ادامه داد: شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش آمار بیکاری نقش موثری دارد.

,

ناصری شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه را از قطب‌های بزرگ اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، تسهیل فرآیند صادرات است و استقرار گمرک در این منطقه ویژه اقتصادی موجب این امر و افزایش تمایل سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه