اخبار داغ

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح کرد

ویژه‌برنامه‌های حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای عید نوروز

ویژه‌برنامه‌های حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای عید نوروز
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، ویژه برنامه‌های این آستان مقدس به مناسبت ایام عید نوروز را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری ؛ عباس سلیمی بعدازظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور ائمه جمعه و مدیران اداری این شهرستان در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و با ایمان ایران اسلامی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در اماکن مقدسه حضور پیدا می‌کنند و هر ساله هنگام تحویل سال نو در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام میزبان مردم عزیز هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری , آفتاب ری,

وی با بیان این‌که مراسم ویژه تحویل سال نو روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه از هنگام نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود، گفت: با توجه به این‌که سه‌شنبه شب شهادت امام هادی علیه‌السلام است برنامه‌ها با حفظ شان این شب برگزار می‌شود.

,

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام با اشاره به طرح توسعه آستان مقدس که پس از تلاش چندین ساله محقق شده است، عنوان کرد: با احداث شبستان جدید فضایی به مساحت ۲ هزار مترمربع به فضای داخلی حرم اضافه شده و در این ایام شاهد بهره‌برداری موقت این پروژه هستیم.

,

وی ادامه داد: آستان مقدس مطلقاً از بودجه و اعتبارات دولتی برخوردار نیست و این کار فقط با همت بانیان خیر شکل گرفته است و همچنین طرح توسعه ضلع جنوبی و شرقی آستان در دست اقدام است.

,

سلیمی با بیان این‌که با آغاز تعطیلات کار رسمی ما شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز در روزهای اداری حرم مطهر از یک ساعت مانده به اذان صبح تا نیمه شب باز است و بعد از نیمه شب حدوداً ۲ ساعت به‌منظور نظافت موقتاً بسته خواهد شد و در روزهای تعطیل یکسره باز خواهد بود.

,

وی بیان داشت: مراسم معنوی اعتکاف در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در مسجد جامع آستان برگزار می‌شود و در روز طبیعت اعمال ام‌داود برگزار می‌شود.

,

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این آستان مقدس تصریح کرد: برنامه عیدانه برای نونهالان و تکریم دختران محجبه در تالار اندیشه صحن مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه