اخبار داغ

معاون امداد و نجات هلال احمر آذربایجان غربی:

امدادرسانی به ۸ نفر از حادثه دیدگان در دومین روز از اجرای طرح امداد جاده ای

امدادرسانی به ۸ نفر از حادثه دیدگان در دومین روز از اجرای طرح امداد جاده ای
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۸ نفر از حادثه دیدگان در دومین روز از طرح ملی امداد و نجات مسافرین نوروزی توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی امدادرسانی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مسافر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه طرح ملی امداد و نجات بین جاده‌ای در آذربایجان غربی از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه واهد داشت گفت: ۳۰ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر در سطح استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، در بیان عملکرد دومین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات مسافرین نوروزی سال ۹۷ اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای آغازین طرح با آمادگی، تجهیز و هماهنگی پیشین مجموعه امدادی جمعیت و آگاهسازی و اطلاع رسانی به مسافرین، شاهد کاهش حوادث در سطح استان بوده و امیدواریم روز های پیش رو را به همین منوال سپری کنیم.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، جمع خدمات ارائه شده در طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان را در تاریخ بیست و ششم اسفندماه ۸ نفر برشمرده و افزود: تعداد حادثه دیدگان در دومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۲۰ نفر بوده که از این تعداد ۲ نفر به صورت سرپایی درمان شده و ۴ نفر از مصدومین به مراکز درمانی انتقال یافتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه