اخبار داغ

فرماندار ویژه ری:

کشور با احساس مسئولیت جمعی ساخته می‌شود

کشور با احساس مسئولیت جمعی ساخته می‌شود
فرماندار ری گفت: قرار نیست افرادی دیگر کشور ما را بسازند بلکه باید با تلاش و همدلی و احساس مسئولیت خودمان کشور را توسعه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آفتاب ری؛ هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرستان ری در هفتمین و آخرین شورای اداری شهرستان ری در سال ۹۶ اظهار داشت: نکات و درسهای اخلاقی موجب پیروزی انقلاب شد و لذا سعی کنیم با استفاده از این نکات در سال ۹۷ بهترین سرنوشت را رقم بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی ضمن تشکر از زحمات مدیران شهرستان تاکید کرد: سال جدید را متفاوت رقم بزنیم و با تقویت نقاط قوت هر روزمان را بهتر از روزهای گذشته بسازیم.

,

وی با بیان اینکه ما با رای مردم در این جایگاه هستیم افزود: گاهی مردم فکر می کنند در انتخاب فرماندار و استاندار نقشی ندارند درحالی که اساس حکومت ما بر پایه انتخابات و رای مردم شکل گرفته است و باید نسبت به رعایت حق الناس توجه زیادی داشته باشیم.

,

جمالی پور با تاکید بر تبدیل سال ۹۷ به احسن الحال گفت: مردم نجیب ما مشکلات و گرفتاریهای زیادی دارند اما در عین حال متواضع و صبور هستند و مطالبه ای درخواست نمی کنند و ما وظیفه داریم در قبال این مردم که حق حکومتی دارند به تعهدات خود عمل کنیم.

,

فرماندار ری تصریح کرد: مدیرانی که با لحن و رفتار خوب با مردم برخورد کنند مردم متوجه می شوند که اگر جایی کمبود و کاستی وجود دارد به دلیل عدم امکانات و تجهیزات است و ظرفیت های ما محدود است.

,

وی با بیان اینکه مسئولان خدمتگذار مردم هستند گفت: برخی از مسئولان هنوز نمی دانند که خادم مردم هستند و فکر می کنند حاکم مردم هستند که این دیدگاه موجب بروز مشکلات و فاصله مردم از مسئولان می شود.

,

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ نباید خطاهای سال ۹۶ را تکرار کنیم افزود: این تصور اشتباه است که فکر کنیم افرادی از جای دیگر قرار است بیایند و کشور ما را بسازند بلکه باید خودمان تلاش و همدلی داشته باشیم چراکه احساس مسئولیت جمعی کشور را می سازد.

,

فرماندار ری ادامه داد: اگر ظواهر مدیریتی ما را غرق کند مردم از ما فاصله می گیرند و دشمنان فرصت طلب از این شرایط سو استفاده خواهند کرد.

,

وی با بیان اینکه اختلافات داخلی اصلی ترین آسیب برای نظام است گفت: اراذل دین با دامن زدن به اختلافات به دنبال نابودی نظام هستند و معتقدند اگر ایران را مهار کنند کشورهای دیگر را نیز به دست می آورند.

,

جمالی پور با بیان اینکه در سال97 توسط سیستم ارزیابی توسط بازرسی فرمانداری شکل می گیرد، افزود: تیم‌های ارزیابی هر سه ماه یکبار انجام می شود که هم توسط مردم و هم به صورت سازمانی ارزیابی خواهیم داشت و اگر مسئولی نتواند آن شاخص‌های تعیین شده را رعایت کند، حتماً جابه‌جا خواهد شد و این موضوع تعارف بردار نیست.

,

جمالی پور ادامه داد: اگر ما وظیفه مند شویم می توانیم آسیب ها را کم کنیم و در سال ۹۷ با یک تحول عظیم و زمان شناسی کشور را توسعه دهیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه