اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

توسعه شهرستان و برطرف شدن مشکلات، هم و غم ما است/ خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

توسعه شهرستان و برطرف شدن مشکلات، هم و غم ما است/ خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند
فرماندار میاندوآب گفت: میاندوآب مستحق توسعه است و سال آینده پروژه هایی مانند پتروشیمی و جاده میاندوآب-سرچم به بهره برداری می رسند که مایه امید برای مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری امروز در نشست با خبرنگاران در شهرستان میاندوآب با تقدیر از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه و مطبوعات, اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه همه هم و غم ما توسعه شهرستان میاندوآب است, افزود: میاندوآب مستحق توسعه است و سال آینده پروژه هایی مانند پتروشیمی و جاده میاندوآب-سرچم به بهره برداری می رسند که مایه امید برای مردم است.

,

وی گفت: افتتاح این دو پروژه مهم، تاثیر بسیاری در میاندوآب از لحاظ اقتصادی و توسعه خواهد داشت و ما نیز مشکلات مربوطه را پیگیری کرده و در تلاش برای افتتاح آنها هستیم.

,

امیری با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۹۶ و با بیان اینکه مردم انتخاب خوبی انجام دادند، تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری در خدمت مردم بوده و پیگیر مسائل و مشکلات هستند که این مایه امید برای مردم است.

,

وی با بیان اینکه موضوع محل دفن پسماند شهری نیز یکی از اولویت های ما است، اظهار کرد: این موضوع نیز مطالعه شده و امیدواریم با هماهنگی شورای شهر و شهرداری بتوانیم زمینه انتقال آن را فراهم سازیم تا این مشکل نیز حل شود.

,

فرماندار میاندوآب  با اشاره به اینکه در این مدت در میاندوآب ثبات مدیریت را شاهد بودیم، گفت: از مدیران دلسوز و تلاشگر حمایت می کنیم.

,

امیری افزود: دولت نیز تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می دهد و تمام هم و غم ما این است تا مشکلات مردم و جوانان رفع شود.

,

وی با تاکید بر اینکه از نقدسازنده استقبال می کنیم، تصریح کرد: در جلسات مختلف نیز گفته ایم که همه آزاد بوده و حق آزادی بیان و اظهار نظر دارند و ما نیز از نقد سازنده استقبال کرده و در این صورت است که می توان نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کرد.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه همه علی رغم سلایق مختلف سیاسی باید به دولت کمک کنند، اظهار کرد: با پایان انتخابات باید اختلافات سیاسی را کنار گذاشت و دولت را تقویت  کرد تا با تقویت دولت، امید در جامعه حاکم شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه