اخبار داغ

فرماندار کنگان:

کارگروه رفع موانع تولید در کنگان در سال آینده تشکیل خواهد شد

کارگروه رفع موانع تولید در کنگان در سال آینده تشکیل خواهد شد
امروز دهمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،فتح الله نوروزی صبح امروز در دهمین و آخرین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، افزود: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری و تحقق وعده های دولت ، در سال آینده علاوه بر تشکیل کارگروه رفع موانع تولید و اشتغال، کمیته جذب سرمایه گذار در این شهرستان فعال خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا, کوگانا,

وی بیان کرد: شهرستان کنگان با دارا بودن پتانسیل های متعدد در حوزه صنایع عظیم نفت و گاز ، دریا و گردشگری و صنایع پایین دستی مکانی مستعد برای سرمایه گذاری است.
رییس کمیسیون کارگری شهرستان کنگان در ادامه با تاکید بر رفع موانع اشتغال و لزوم پایبندی شرکت های مستقر در منطقه به جذب نیروهای بومی بویژه در شرکت های بهره بردار به موضوع پرداخت معوقات کارگری اشاره و عنوان نمود: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش همگانی بخش عمده ای از مطالبات کارگری پرداخت شده است.

,
,

فرماندار کنگان با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه تسهیلات سفرهای نوروزی، گفت: امسال اقدامات مهمی در ستاد تسهیلات سفر در شهرستان انجام و پیش بینی می شود حجم سفرهای نوروزی به شهرستان و ماندگاری مسافران در این خطه بیشتر از سال های گذشته شود.

,

نوروزی در فراز دیگر به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در سال 96 اشاره و اظهار داشت: حل مشکلات معیشتی مردم و اشتغال ، پرهیز از تجمل گرایی و اشرافی گری ، اجتناب از سیاه نمایی ، تاکید بر امیدآفرینی در مردم ، دشمن شناسی ، ایستادگی در برابر طرح خرد کردن اراده مردم و کار جهادی و انقلابی مهمترین کلید واژه های معظم له در سال جاری بود که بایستی نصب العین همگان قرار گیرد.

, 96,

وی به موفقیت های دولت در سال های اخیر بویژه در حوزه سیاست خارجی و دیپلماتیک و حل مشکلات اقتصادی اشاره و افزود: دولت تدبیر و امید با تکیه بر عقلانیت و کار جهادی و انقلابی موفقیت های زیادی را بدست آورده که این مهم حاصل حمایت های رهبری و مردم بوده است.

,

رییس شورای اداری در پایان با تاکید بر ضرورت رعایت شئون دینی در ایام نوروز، تدوین برنامه های ادارات در سال 97 ، ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و تقویت روابط عمومی ها ، برنامه ریزی برای هفته دولت از الان ، استفاده از جوانان و بانوان در ادارات بر ضرورت ارتباط مستمر با مردم ، برخورد مناسب و پاسخگویی به ارباب رجوع تاکید کرد.

, 97,

 امام جمعه کنگان نیز گفت: مسئولان کشوری و استانی مشکل ته لنجی را برای همیشه حل کنند.

,


حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی افزود:مسئله ته لنجی باید ساماندهی شود و اینگونه نباشد که پایان فروردین 97 مجددا اول مصیبت و عزای چندین هزار مرزنشینی باشد که ارتزاق شان از این طریق است.

,
, 97,

وی تاکید کرد: زیبنده نیست این زخم پیوسته موجب نگرانی و تشویش افکار مردم شود.

,

امام جمعه با تاکید بر ضرورت پرداخت معوقات کارگری و پیمانکاران گفت: زیبنده نیست صنعت پیمانکاران بومی را تحت فشار قرار دهد و ضمن عدم پرداخت مطالبات شان از واگذاری کارها به آنان امتناع ورزند.

,

محمودی در پایان بر لزوم رعایت حرمت شهادت امام هادی (ع) و برگزاری برنامه در تراز حکومت دینی در نوروز و ضرورت بازخوانی فرمایشات ، نصایح و دستورات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

,

شهردار کنگان ، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ، رئیس اداره منابع طبیعی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران و فرمانده انتظامی کنگان به گزارشی عملکرد حوزه کاری خود به جلسه ارائه دادند.

,









 

,
,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,

 

,

, ,

//انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه