اخبار داغ

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت مازندران خبر داد

اجرای طرح نظارت نوروزی بازار مازندران با مشارکت 300 بازرس

اجرای طرح نظارت نوروزی بازار مازندران با مشارکت 300 بازرس
رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: طرح نظارتی نوروز 96 در مازندران با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار با 200 بازرس صنعت، معدن و تجارت و 100 بازرس از اتاق‌های اصناف، پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا را رصد می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین اصغرزاده در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: طرح نظارتی نوروز 96 در مازندران با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار با 200 بازرس صنعت، معدن و تجارت و 100 بازرس از اتاق‌های اصناف، پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا را رصد می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: این نظارت در روزهای تعطیل نیز به‌صورت ویژه و کشیک با جدیت صورت خواهد گرفت و در این راستا نیز مردم و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه 124 برای رسیدگی به سازمان صنعت ،معدن و تجارت این استان ارائه دهند تا در کمترین زمان ممکن از سوی بازرسان این سازمان مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به بیان عملکرد 11 ماهه این حوزه طی سال‌جاری پرداخت و خاطرنشان کرد: طی این بازه زمانی در حوزه‌های مختلف 226 هزار بازرسی انجام و در مجموع 12 هزار و 680 فقره پرونده تشکیل شد.

اصغرزاده اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز 8 هزار و 570 بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل 739 فقره پرونده تخلف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت، 5 هزار و 442 مورد شکایت مردمی به ستاد خبری سازمان رسید که تمامی شکایات رسیدگی شد.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: بیشترین تخلفات صنفی و همچنین شکایات مردمی مربوط به عدم درج قیمت و گران‌فروشی است.

اصغرزاده در پایان گفت: خدمات اولویت‌دار ایام پایانی سال نظیر شیرینی، آجیل، کیف، کفش، پوشاک، میوه، حمل‌ونقل و مراکز اسکان و گردشگری مهم‌ترین اهداف نظارتی ما در این طرح است.

وی پیش از این از 208 هزار بازرسی واحدهای صنفی مازندران طی 10 ماهه نخست سال‌جاری خبر داده بود که منجر به شناسایی 14 هزار و 250 تخلف شده بود.

طرح نظارتی بازار که از نیمه اسفند آغاز شده است تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه