اخبار داغ

دبیر اتحادیه نانوایان بهارستان:

نانوایی‌های بهارستان به سمت ورشکستگی می روند/ نیازی به فروش نان در سوپرمارکت‌ها نیست

نانوایی‌های بهارستان به سمت ورشکستگی می روند/ نیازی به فروش نان در سوپرمارکت‌ها نیست
دبیر اتحادیه نانوایان بهارستان گفت: وجود مشکلات متعدد اقتصادی، نانوایی‌های شهرستان بهارستان را در مرز ورشکسته شدن قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه؛ حمید حاتمی دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان چندی پیش با ارسال نامه‌ای سرگشاده به مسئولان شهرستان بهارستان اعلام کرد که نانوایی‌های این شهرستان در مرز ورشکستگی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در تشریح دلایل بروز این مشکل، بیان داشت: پایین بودن نرخ نان در شهرستان بهارستان سبب شده است تا نانوایان این شهرستان در مرز ورشکستگی قرار بگیرند و این موضوع نیازمند توجه مسئولان بهارستانی می باشد.

,

حاتمی با تشریح جزئیات و ریشه‌های قرارگیری نانوایی‌ها در مرز ورشکستی، تصریح کرد: هزینه‌های اولیه اعم از مواد اولیه، حامل‌های انرژی، حقوق و بیمه و… به مروز زمان افزایش می یابد اما در حدود ۴ سال است که نرخ نان در سطح کشور افزایش نداشته و به همین دلیل واحدهای صنفی نانوایی رو به ورشکستگی پیش می روند.

,

وی با نامساعده خواندن شرایط نانوایی‌های شهرستان بهارستان، عنوان داشت: از مسئولان شهرستان می خواهم تا برای کمک به این قشر زحمتکش که در این شرایط سخت اقتصادی با درآمد ۴ سال گذشته خود امرار معاش می کنند دستوراتی را مبذول کنند.

,

دبیر اتحادیه نانوایان شهرستان بهارستان فروش نان سرد از سوپر مارکت‌ها را نیز دلیل دیگری بر بروز مشکلات برای نانوایان دانست و گفت: این موضوع که هم تداخل صنفی به حساب می آید، می بایست جمع آوری گردد تا واحدهای نانوایی که تراکم آن‌ها با کارشناسی و نیاز محل بوده دچار تعدیل نیرو و ورشکستگی نشوند.

,

وی با تاکید بر فعالیت درست و گسترده واحدهای صنفی نانوایی در بهارستان، اذعان داشت: تمامی واحدهای نانوایی شهرستان بهارستان در خدمت رسانی به مردم شهرستان همیشه آماده باش می باشند و نیازی به توزیع نان در سوپر مارکت‌ها نیست.

,

حاتمی در پایان باتوجه به لزوم رسیدگی به واحدهای صنفی نانوایی در سطح شهرستان بهارستان، افزود: رجای واثق داریم که با حل مشکلات موجود در این صنف، کیفیت نان شهرستان به دلیل رغبت و فروش متوازن در نانوایی‌ها افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه