اخبار داغ

فرماندار پیشوا خبر داد:

عرضه میوه دولتی در دو نقطه از شهر پیشوا

عرضه میوه دولتی در دو نقطه از شهر پیشوا
فرماندار پیشوا از عرضه میوه دولتی شامل سیب و پرتقال درجه یک با قیمت مصوب در دو نقطه شهر ،میدان آزادی جنب مسجد علی بن موسی الرضا و خیابان شریعتی جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ندای پیشوا؛ محمد کرم محمدی در حاشیه گشت ویژه مشترک روزهای پایانی سال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میوه های شب عید از محل ذخیره دولتی تامین شده است، میوه شب عید اعم از سیب دماوند به میزان ۳۰ تن و پرتقال به میزان ۱۲۰ تن تهیه شده و در دو نقطه از شهر پیشوا برای استفاده همشهریان عزیز عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا, ندای پیشوا,

وی گفت: میوه‌های شب عید در چادرهای مخصوص که با بنر عرضه میوه دولتی مشخص شده توزیع می‌شود و مردم در تهیه این میوه‌ها می‌توانند به دو شعبه عرضه این میوه‌ها در میدان آزادی جنب مسجد علی بن موسی الرضا علیه‌السلام و خیابان شریعتی جنب ستاد فرماندهی نیروی انتظامی مراجعه کنند.

,

فرماندار پیشوا ادامه داد: میوه به میزان کافی و برای پوشش تمام ایام تعطیلات نوروز تهیه شده و جای هیچ نگرانی برای شهروندان عزیز پیشوایی نیست و این میزان و بازه زمانی تعیین شده قابل افزایش است.

,

کرم محمدی تاکید کرد: تمهیدات و اقدمات تنظیم بازار و رسیدگی دستگاه های نظارتی حتی در ایام تعطیلات عید تهیه شده است و در تمام مدت تعطیلات عید گشت های نظارتی ادامه خواهد داشت.

,

فرماندار پیشوا بیان داشت: در تمام ایام تعطیلات عید نوروز تمامی دستگاه های نظارتی کشیک خواهند داشت و مردم عزیز می توانند در صورت هرگونه مشاهده تخلفاتی از قبیل گرانفروشی، عدم کیفیت کالا، احتکار، کم فروشی مراتب را به دستگاه های نظارتی مستقر در ادارات و یا با تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه