اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نسیم‌شهر:

حریق ساختمان 4 طبقه در اسماعیل آباد مهار شد / حادثه اسماعیل آباد تلفات جانی نداشت

حریق ساختمان 4 طبقه در اسماعیل آباد مهار شد / حادثه اسماعیل آباد تلفات جانی نداشت
سخنگوی سازمان آتش نشانی نسیم شهر گفت: حریق گسترده ساختمان مسکونی در نسیم شهر با تلاش آتش نشانان نسیم شهری اطفا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه؛ امروز یک منزل مسکونی در نسیم شهر شهرستان بهارستان طعمه حریق شد، که خوشبختانه با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان نسیم شهری، حریق این منزل مسکونی مهار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

صمد کریمی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نسیم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه با اشاره به جزئیات این حادثه، تشریح کرد: این حریق که در ساعت حدود ۹ صبح روز یکشنبه به سامانه ١٢٥طی تماس تلفنی شهروندان اطلاع داده شد و آتش‌نشانان نسیم‌شهری به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی در روزهای پایانی سال ممکن سبب بروز حوادث جبران ناپذیری شود، عنوان کرد: آتش سوزی امروز در طبقه همکف یک واحد مسکونی چهار طبقه که محل انبار کارتن و دوک در محله اسماعیل‌آباد نسیم‌شهر بود، رخ داد.

,

کریمی همچنین به نجات پنج نفر در حریق ساختمان مسکونی نسیم شهر اشاره کرد و گفت: پنج شهروند که در داخل حریق گسترده این ساختمان گیر افتاده بودند، توسط آتش‌نشانان نسیم‌شهری نجات پیدا کردند، که یک نفر از این افراد یک زن معلول بود.

,

وی باتاکید بر گستردگی حریق ساختمان چهار طبقه، تصریح کرد: این عملیات با اعزام سه ایستگاه و شش خودروی آتش‌نشانی انجام شد که در این عملیات افراد محبوس در طبقات مختلف ساختمان نجات داده شده و حریق با تلاش‌های آتش‌نشانان اطفا شد.

,

سخنگوی سازمان آتش نشانی نسیم‌شهر در پایان باتوجه به این‌که حادثه آتش‌سوزی ساختمان در نسیم شهر، تلفات جانی نداشته است، افزود: شهروندان توجه داشته باشند که در صورت بروز هرگونه آتش‌سوزی سریعاً به سامانه 125 اطلاع‌رسانی کند، تا از گسترش حریق و تلفات جانی جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه