اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف نطنز خبر داد:

ضرورت تلاش برای دست یابی به اهداف فرهنگی مورد نظر در طرح آرامش بهاری/ این طرح در ۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه نطنز اجرا می شود

ضرورت تلاش برای دست یابی به اهداف فرهنگی مورد نظر در طرح آرامش بهاری/ این طرح در ۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه نطنز اجرا می شود
رئیس اداره اوقاف نطنز، گفت: امسال در شهر نطنز ۲۰ امامزاده میزبان طرح آرامش بهاری هستند و این طرح از ۲۸ اسفندماه آغاز می شود و تا پایان روز چهاردهم فرودین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی اکبری امروز در گفتگو با آوای نطنز اظهار کرد: طبق روال چند سال گذشته و با تدابیر مسئولان اوقاف و امور خیریه کشور، طرح آرامش بهاری امسال نیز در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور برگزار می شود و این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه نطنز نیز اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز، افزود: اعضای هیات امناء و مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان در جلسه ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری توجیه شده اند و تلاش می کنیم تا این طرح به دقت اجریی شود تا هدف های فرهنگی مد نظر حاصل شود.

,

وی تصریح کرد: امسال در شهر نطنز ۲۰ امامزاده میزبان طرح آرامش بهاری هستند و این طرح از ۲۸ اسفندماه آغاز می شود و تا پایان روز چهاردهم فرودین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

,

حجت الاسلام اکبری با بیان این که در ۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه مراسم تحویل سال نو برگزار خواهد شد، بیان کرد: به طور شاخص ویژه برنامه های مختلف در چهار امامزاده سلطان حسین (ع) ابیازن، امامزاده احمد (ع) خفر، رقیه خاتون (س) نطنز و یحیی و عیسی ابیانه از قبیل خیمه معرفت باحضور مبلغان در سه غرفه «ایستگاه همه واقف باشیم»، «غرفه پاسخ به مسائل شرعی»، «غرفه کودک و نوجوان» و برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می شود.

,

وی افزود: برپایی پایگاه عفاف و حجاب، قرآن بخوان جایزه بگیر، نقاشی بکش جایزه بگیر، غرفه پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، اقامه نماز جماعت، مراسم گرامیداشت ۱۳ رجب سالروز تولد امام علی (ع)، گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و سیزدهم فرودین روز طبیعت از مهم ترین برنامه هایی است که در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه نطنز اجرا می شود.

,

رئیس اداره اوقاف نطنز خاطر نشان کرد: این اداره تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایش امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که مردم باید در پناه امامزادگان به آرامش برسند و بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، از تمام ظرفیت های موجود بهره خواهد برد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه