اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان خبر داد:

طرح ملی امداد جاده ای در اردستان آغاز شد

طرح ملی امداد جاده ای در اردستان آغاز شد
رئیس هلال احمر اردستان، گفت: طرح ملی امداد جاده ای از تاریخ۲۵ اسفنددر اردستان شروع شده و تا تاریخ ۱۸ فروردین ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور خانی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: طرحهای نوروزی هلال احمر با برنامه ریزی مدون در سه قالب برای نوروز اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: یکی از طرحهای نوروزی هلال احمر پوشش حوادث شهری، همچون آب گیری منازل و مفقود شدن در کویربوده  که تیمهای امدادی با تجهیزات مورد نظر در این زمینه آماده هستند.

,

رئیس هلال احمر اردستان گفت: طرح ملی امداد جاده ای از تاریخ25 اسفند شروع شده و تا تاریخ 18 فروردین ادامه دارد که در اردستان پایگاه امداد جاده ای بین شهری روستنایی ظفرقند با استفاده از یک دستگاه آمبولانس مجهز  و یک دستگاه خودوری نجات مجهز و تجهیزات اورژانس با حضور 20 نفر از نجاتگران آموزش دیده که دوره بازآموزی را در اسفندماه گذرانده اند فعالیت خود را آغاز کرده است.

,

خانی با بیان اینکه در طرح امداد نجات نوروزی اردستان و در محورهای مواصلاتی شهر خودروی نجات با نجاتگران حضور دارند، تصریح کرد: طرحهای نوروزی و طرح ملی و ایمنی سلامت نوروزی مربوط به سازمان جوانان که 15 نفر افراد آموزش دیده در آن حضور دارند فعالیت می کنند.

,

وی تاکید کرد: محور دوم طرح نوروزی هلال احمر فعالیتهای فرهنگی است که با پخش اطلاع رسانی به امور فرهنگی و آداب سفر و امر به معروف و نهی از منکر صورت می گیرد.

,

رئیس هلال احمر خاطرنشان کرد: فضای دوستار کودک در محل طرح نوروزی هلال احمر تهیه شده  که با اطلاع رسانی از محورهای مواصلاتی و گردشگری به مسافران اطلاع رسانی خواهد کرد.

,

خانی همچنین اعلام کرد: هلال احمر اردستان با امکانات و افراد با تجربه تر نسبت به سال قبل آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی بوده و در صورت شرایط بحرانی پیش بینی اسکان اضطراری تا 500 نفر آماده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه