اخبار داغ

فرماندار تایباد:

باند دوم جاده تایباد به کاریز بزودی به بهره برداری می رسد

باند دوم جاده تایباد به کاریز بزودی به بهره برداری می رسد
فرماندار تایباد گفت: طبق بررسی های کارشناسانه باند دوم جاده تایباد به کاریز دارای ایرادات و کمبودهای فنی حادثه خیز بود که با رفع این نواقص بزودی این باند 12 کیلومتری به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تایباد در سال 96 ظهر امروز در محل سالن پیامبر اعظم فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

حسین شرافتی راد، فرماندار تایباد در این جلسه ضمن اشاره به ظرفیت بالای اشتغالزایی در تایباد عنوان کرد: برابر سرشماری سال 95، کمتر از چهارهزار نفر در تایباد جویای کار داریم. با پروژه هایی بزرگی که برای تایباد تعریف شده است ضمن اینکه این چهارهزارنفر را به سرعت می تواند در دل خودش جای دهد، می توانیم مهاجر پذیر نیز باشیم و اشتغال شهرهای همجوار را نیز تامین و قلب تپنده اقتصادی استان خراسان رضوی شویم.

,

 

,

وی با اشاره به ایام نوروز افزود: برای پذیرش میهمانان نوروزی آمادگی کامل داریم، همه دستگاههای عضو ستاد بحران شهرستان نیز در این ایام آماده باش کامل است و با تمام امکانات ادارات مرتبط آماده خدمات رسانی خواهندبود و من فرماندار و معاون فرماندار نیز بصورت مستقیم از این دستگاهها در تعطیلات نوروزی بازدید خواهیم کرد.

,

 

,

وی بیان کرد: اگر مسئولین ادرات توانایی رفع مشکل مردم را ندارند، حداقل با روی باز از اراب رجوع پذیرایی کنند و راهنمایی های لازم قانونی را به آنها بدهند.

,

 

,

شرافتی راد ضمن تقدیر از ارتباط رودرروی فرماندهی انتظامی تایباد با مردم در مساجد سطح شهرستان، افزود: در بخش کاهش تلفات ترافیکی، کار بزرگی انجام شده است؛ اگر روحیه خوب مدیریتی باشد هر کاری شدنی است، این را فرماندهی انتظامی و مدیریت ورزش و جوانان شهرستان تایباد نشان داده اند.

,

 

,

وی در رابطه با باند دوم جاده تایباد_کاریز خطاب به خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان که عنوان کرده بودند این راه آماده است، گفت: طبق بررسی های کارشناسانه این پروژه دارای ایرادات و کمبودهای فنی حادثه خیز است که می تواتد خطرساز باشد به همین سبب پیمانکار را احضار و رفع نواقص در حال انجام است.

,

 

,

فرماندار تایباد تاکیدکرد: ما با تلاش بسیار زیاد، سعی می کنیم تا بزودی این مسیر 12 کیلومتری را آماده بهره برداری کنیم اما بدون رفع نواقص امکان استفاده مردم از این راه نبود چراکه جان آنها را به خطر می انداخت و ما برای جان مردم ارزش قائلیم.

,

 

,

مولوی توکلی، امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد در این جلسه ضمن توصیه به بررسی اعمال سالمان، عنوان کرد: اگر شخصی از ما رنجید، این رنجش به هیچ عنوان بخشیده نخواهد شد مگر اینکه خودش ببخشد. حق الناس را بسیار جدی بگیریم و حقوق مردم را بپردازیم و کارشان را به روان ترین شکل ممکن انجام دهیم.

,

 

,

سرهنگ پاسدار حسن ناگهانی، فرمانده انتظامی تایباد گزارش کاملی از فعالیت های انتظامی عنوان نمود و گفت: یکی از مهمترین افتخارات نیروی انتظامی در حوزه ارتقای فرهنگ ترافیک کاهش ۸۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در شهر تایباد است که در کشور رتبه نخست را کسب کرده ایم.

,

 

,

وی افزود: با شرایط ایجاد شده و همکاری همه مسئولین شهرستان، طی سال گذشته هیچ مورد امنیتی در تایباد مشاهده نشده است و تایباد امن ترین شهرهای کشور می باشد.

,

 

,

قربانی، معاون فرماندار نیز در این جلسه به شعار سال و میزان تحقق ایجاد اشتغال در ادارات شهرستان اشاره کرد و گفت: تامین اجتماعی، راهداری و حمل و نقل، شهرک های صنعتی، اداره برق و اداره گاز شهرستان تایباد صددرصد تحقق اشتغال داشته اند.

,

 

,

وی افزود: بهزیستی بیش از 80درصد، اداره فنی و حرفه ای 15 درصد، آموزش و پرورش 75 درصد، شهرداری ها پنج درصد، صنعت و معدن و تجارت بیش از 50درصد، میراث فرهنگی 70درصد، جهادکشاورزی 65درصد، فرهنگ و ارشاد 10درصد، شبکه بهداشت 40 درصد، کارآفرینی امید50درصد، آبفای روستایی، 10درصد، بنیادشهید 30 درصد و ادارت دیگر شهرستان هم که نامشان برده نشده، متاسفانه تحقق اشتغال آنها صفر بوده است.

,

 

,

شایان ذکر است در پایان این جلسه نیز از مدیران برتر سال 96 شهرستان تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه