اخبار داغ

در روزهای پایانی سال؛

طوفان سیستان را درنوردید/ محورهای مواصلاتی مسدود شد+عکس

طوفان سیستان را درنوردید/ محورهای مواصلاتی مسدود شد+عکس
در روزهای پایانی سال بار دیگر طوفان سیستان را درنوردید به طوری که بسیاری از مردم را خانه نشین و بخاری ها را روشن کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازپایگاه خبری اوشیدا؛ از یک ماه قبل تاکنون وسایل گرمایشی در سیستان خاموش شده اما با طوفانی که روز گذشته در منطقه وزید بار دیگر سرما مهمان خانه ها شد.

سرعت وزش طوفان آنچنان بالا بود که رنگ آسمان در سفیدآبه شهرستان نیمروز به قرمزی گرایید و ترس را در بسیاری از دل ها زنده می کرد.

خانه تکانی این روزها به اوج خود رسیده و بر دیوار بسیاری از خانه ها فرش های شسته برای خشک شدن آویخته شده اند اما با وزش این طوفان و گردو خاک حاصله تمامی زحمات مادران و دختران سیستانی برباد رفت.

طوفان کاهش دید را به طور چشمگیری کاهش داد به همین دلیل محور نهبندان به زاهدان با هماهنگی پلیس راه استان سیستان و بلوچستان مسدود شدو مسافران را در سرگردانی فرو برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,


,
, ,


مسدود شدن جاده زابل به زاهدان از دیگر عوارض طوفان شب گذشته در زابل به شمار می رود به طوری که با وجود اینکه این محور از جمله پرترددترین محورها به شمار می رود مسدود و مسافران در انتظار بازگشایی جاده ماندند.

پس از گذشت چند ساعت بالاخره محورهای زابل به نهبندان و زابل به زاهدان بازگشایی شد تا صدها مسافر از سرگردانی رهایی یابند.

اکیپ های راهداری با استقرار در محورهای مسدود شده به یاری مسافران شتافتند تا مسافران نوروزی گرفتار در طوفان آرامش خود را بازیابند.

وزش طوفان سبب مشکلات دیگری نیز برای افراد شده بود به طوری که عرصه بر افراد کهنسال و کسانی که با بیماری های قلبی، چشمی و ریوی دست و پنجه نرم می‌کنند تنگ شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه