اخبار داغ

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد خبر داد؛

قبولی 18 نفر فارغ‌التحصیل کشاورزی در آزمون فعالیت سرشاخه کاری درختان اسدآباد

قبولی 18 نفر فارغ‌التحصیل کشاورزی در آزمون فعالیت سرشاخه کاری درختان اسدآباد
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد به ثبت‌نام 41 نفر در آزمون فعالیت سرشاخه کاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این آزمون برای اولین بار در اسدآباد برگزار شد که از این تعداد 18 نفر در آزمون موفق شدند به شهرستان تویسرکان برای شرکت در آموزش‌ها اعزام شوند و از سال آینده در سرشاخه کاری درختان گردو فعالیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سقراط بیرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ با اشاره به آغاز عرضه اقلام مختلف در شب عید، اظهار کرد: امسال 100 تن میوه در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی بابیان اینکه شهرستان اسدآباد فاقد واحد تخم‌گذار است، تصریح کرد: امسال برای تأمین تخم‌مرغ شب عید و ایام نوروز از تخم وارداتی و همچنین از واحدهای بهار و همدان میزان تخم‌مرغ موردنیاز را تأمین کرده‌ایم.

,

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد افزود: 4 محموله 50 کارتنی تخم‌مرغ تأمین و توزیع‌شده است که هر کارتن 6 شانه تخم‌مرغ دارد و سهمیه شهرستان معادل 2 تن و 800 هزار تخم‌مرغ است.

,

وی از توزیع 10 تن گوشت قرمز و 10 تن گوشت منجمد مرغ خبر داد و افزود: از این اقلام 60درصد توزیع‌شده است.

,

بیرنگ بابیان اینکه مشکلی برای تأمین گوشت قرمز نداریم، گفت قیمت گوشت قرمز بر اساس تعاونی 23 هزار تومان و مرغ 6150 تومان است.

,

وی یادآور شد: برای توزیع این میزان اقلام گوشت 3 نفر عامل معرفی‌شده است.

,

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از گشت مشترک با حضور تعزیرات بر نحوه توزیع خبر داد و گفت برای توزیع میوه شل عید نیز 7 عامل توزیع معرفی شدند که دو نوع میوه سیب و پرتقال را توزیع کنند.

,

 وی افزود: امسال 30 تن سیب و 60 تن پرتقال تأمین‌شده که تاکنون 60 درصد آن توزیع‌شده است.

,

 وی از توزیع دو نوع برنج هومالی و هندی به میزان 14 تن در اسدآباد خبر داد و گفت: برنج هندی باقیمت 5500 و هومالی باقیمت 3700 تومان در فروشگاه‌های بزرگ ازجمله فرهنگیان به فروش می‌رسد.

,

بیرنگ با اشاره به حضور دو معاون وزیر جهاد کشاورزی درزمینهٔ ب و خاک  باغبانی گفت: با حضور این معاونان قول مساعد برای لایروبی چند قنات و تسریع چندین راه مزارع گرفته شد.

,

وی همچنین به ثبت‌نام  41 نفر در آزمون فعالیت سرشاخه کاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این آزمون برای اولین بار در اسدآباد برگزار شد که از این تعداد 18 نفر در آزمون موفق شدند  به شهرستان تویسرکان برای شرکت در آموزش‌ها اعزام شوند و از سال آینده در سرشاخه کاری درختان گردو فعالیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه