اخبار داغ

امام جمعه یونسی:

ورود آستان قدس به حوزه اشتغال زایی قابل تحصین است

ورود آستان قدس به حوزه اشتغال زایی قابل تحصین است
امام جمعه یونسی ضمن دعوت از تولیت آستان قدس رضوی برای حضور در شهرستان بجستان، گفت: ورود آستان قدس به حوزه اشتغال زایی قابل تحصین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام سید محمدحسن سجادی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بجستان‌نیوز، به کمک های آستان قدس در بخش یونسی شهرستان بجستان پرداخت و اظهار کرد: در حکم رهبری برای تولیت آستان قدس رضوی  دو نکته مهم کمک به زائران به‌ویژه ضعفا و مستضعفین و همچنین توجه به مجاورین خصوصا فقرا و محرومین وجود داشت که رویکرد و توجه حجت الاسلام رئیسی در این زمینه قابل قبول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز، , بجستان‌نیوز,

 

,

حجت الاسلام سجادی زاده ادامه داد: بعد از تاسیس یک معاونت کامل برای این بخش، برکات آن در منطقه ما و بخش یونسی ملموس بود، و تغییرات فاحش آن درک شد. در همین راستا مشاهده شد، توجه به زائرین کم بضاعت، فراهم کردن امکانات زیارت مخصوصا زائر اولی ها و محرومان و همچنین توجه به خانواده های مستضعف و ارسال بسته های غذایی از اقدامات ارزشمند آستان قدس در بخش یونسی بود که حکایت از روحیه محرومیت زدایی تولیت این آستان مقدس دارد.

,

 

,

وی به مشکلات بخش یونسی پرداخت و ابراز کرد: ورود آستان قدس در راستای اشتغال زایی قابل تحصین است و با توجه به اینکه منطقه ما، منطقه ای محروم است نیاز به توجه بیشتر دارد و امیدواریم با حضور آستان قدس در این منطقه اتفاقات مبارکی که تا به امروز نیافتاده، رخ دهد و مردم شاهد نقطه عطفی در شکوفایی اشتغال باشند.

,

 

,

امام جمعه یونسی در پایان ضمن دعوت از تولیت آستان قدس رضوی به این شهرستان، خاطرنشان کرد: حضور آستان قدس رضوی به بخش یونسی و شهرستان بجستان میتواند زمینه شناخت بهتر و لمس محرومیت این منطقه را برای تولیت آستان قدس داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه