اخبار داغ

رییس انجمن خبرنگاران تایباد:

خبرنگاران نقش برجسته‌ای در تولید آرامش و احساس امنیت در شهرستان‌های مرزی دارند

خبرنگاران نقش برجسته‌ای در تولید آرامش و احساس امنیت در شهرستان‌های مرزی دارند
رییس انجمن خبرنگاران تایباد گفت: خبرنگاران نقش برجسته‌ای در تولید آسایش، آرامش و احساس امنیت در این شهرستان مرزی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی حسین زاده در گفت و گو با تایبادخبر، بیان کرد: شهرستان تایباد شاهد اتفاقات بسیار مهمی در سال جاری بود که به قلم و تصویر اصحاب رسانه این شهرستان مرزی ثبت و ضبط شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

وی افزود: نقش رسانه‌ها در آگاه ‌سازی مردم شهرستان بسیار مهم است، زیرا رسانه ‌ها زمینه‌ ساز فرصت ‌هایی هستند که چنانچه به درستی مورد توجه قرار گیرند در عمل می ‌توانند نقش فعال و سازنده ای در زمینه انتقال افکار عمومی، فعالیت ‌های اجتماعی و مشارکت مردمی داشته باشند، بنابراین خبرنگاران نقش برجسته‌ای در تولید آسایش، آرامش و احساس امنیت در این شهرستان مرزی دارند.

,

 

,

رییس انجمن خبرنگاران تایباد گفت: رسانه ها به دلیل احساس نزدیکی بیشتر با مردم و به دور از هرگونه سیاستگذاری های محض توانسته اند مخاطبان زیادی در بین عموم و خواص بیابند که بر این اساس هر چه بیشتر مسائل اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و نگاه موشکافانه تر و دقیق تری به موضوعات مرتبط وجود داشته باشد موجب آگاه سازی مردم و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

,


وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نقش موثری در پیشرفت شهرستان بر عهده دارند، عنوان کرد: انعکاس عملکرد مسئولان، ارائه مشکلات مردم و نقد منصفانه از وظایف اصحاب رسانه است و حتی ارائه نظرات مختلف مردم در دیدگاه های خبری راهگشای بسیاری از کارها بوده و نشان از دقت و تیز بینی مردم و تعامل آنها با خبرنگاران دارد.

,
,


حسین زاده به افتتاح دفتر انجمن خبرنگاران در دهه فجر اشاره کرد و افزود: از اقدامات مهمی که در راستای معرفی خبرنگاران شهرستان در سال جاری صورت گرفت افتتاح مکانی برای تبادل نظرات اصحاب رسانه با یکدیگر و نیز با مسئولان شهرستان، راه اندازی کانال خبری رسمی با عنوان کانال خبر تایباد (@khabarTaybadd) که تمام وقایع به روز شهرستان توسط اصحاب رسانه در آن درج می شود و نیز راه اندازی سایت رسمی خبری که از ابتدای سال 97 کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

,
,

 

,

وی به خدمت افتخاری اصحاب رسانه در شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: مطبوعات و رسانه‌ها به دلیل داشتن دید وسیع‌تر و همچنین تحلیل عملکرد، به عنوان بازوی توانمند در کنار مجموعه مدیریت شهری ایفای نقش می کنند و این مهم سبب شده ادارات و نهادها شهرستان بتوانند به خوبی ماموریت‌های محوله و شرح وظایف خود را در مسیر توسعه هرچه بیشتر شهر و خدمت به مردم انجام دهند، و به شکلی موفق‌تر عمل کنند.

,


گفتنی است، شهرستان 120 هزار نفری تایباد دارای 17 خبرنگار در حوزه های متفاوت صدا و سیما، خبرگزاری های رسمی و کشوری دانا، ایرنا، ایکنا، فارس، صبح توس، تسنیم و قدس آنلاین......، روزنامه های سراسری قدس و خراسان.... و نیز سایت های رسمی و استانی و همچنین کانال های تلگرامی با مجوز پلیس فتا می باشد.

,
,


 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه