اخبار داغ

در قزوین صورت گرفت؛

اهداء کتابخانه به پیرایشگاه!+تصاویر

اهداء کتابخانه به پیرایشگاه!+تصاویر
به همت موسسه فرهنگی مسیر بیداری به صورت نمونه یکی از پیرایشگاه‌های مردانه شهر قزوین به کتابخانه‌ای کوچک مجهز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ موسسه فرهنگی مسیر بیداری در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، بیش از ۱۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف به همراه کتابخانه‌ای کوچک به یکی از پیرایشگاه‌های شهر قزوین در خیایان آیت‌الله کاشانی اهداء کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
, ,

این طرح با هزینه تقریبی ۲ میلیون ریال به صورت نمونه و نمادین توسط موسسه مذکور اجرا شد. 
,
,
, ,

در این طرح علاوه بر اهداء کتابخانه، تعداد ۱۲ جلد کتاب از جمله کتاب "ضد" اشعار فاضل نظری، "سلام بر ابراهیم" خاطرات شهید ابراهیم هادی، لطیفه‌های شیرین عبید زاکانی، "هزاره اول خاک" اشعار علی معلم دامغانی، "یادگاران" خاطرات سید آزادگان علی‌اکبر ابوترابی، "شاهرخ حر انقلاب اسلامی" خاطرات شهید شاهرخ ضرغام، "صبحتان بخیر مردم" غزل‌های علیرضا قزوه و کتاب "مجنون بی‌نوایان" شرح زندگی و خاطرات "کاظم دانا" نیز اهداء شد. 
,
,
, ,

گفتنی است؛ موسسه فرهنگی مسیر بیداری در طول سال ۹۶ صدها جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت "وقف در گردش" در بین شهروندان قزوین توزیع نموده است. 
,
,
, ,

اهداء کتاب و کتابخانه به یک پیرایشگاه مردانه در روزهای اخیر، حسن‌ختام فعالیت‌های موسسه فرهنگی مسیر بیداری در سال ۹۶ بود. 
,
,
, ,

از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های امسال را می‌توان به تولید عکس‌نوشته‌های فرهنگی، انجام فراخوان نذر فرهنگی برای اربعین حسینی و توزیع سربند و پیکسل ضد استکباری و دعای جیبی در مسیر پیاده‌روی اربعین، تهیه و انتشار پوستر نذر فرهنگی در ماه محرم که با استقبال کشوری مواجه شد، توزیع صد‌ها جلد کتاب با هدف وقف در گردش و نذر کتاب به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان و در نهایت حسن ختام این اقدامات اهداء کتابخانه‌ای کوچک به همراه بیش از ۱۰ جلد کتاب به پیرایشگاه مردانه به ارزش تقریبی ۲ میلیون ریال.
,
,
, ,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه