اخبار داغ

در آخرین شورای اداری سال 96 آق قلا چه گذشت؟/از پرسش آخوند رهبر تا پیش بینی نامگذاری سال 97 و گرفتن عکس یادگاری

در آخرین شورای اداری سال 96 آق قلا چه گذشت؟/از پرسش آخوند رهبر تا پیش بینی نامگذاری سال 97 و گرفتن عکس یادگاری
آخرین جلسه شورای اداری سال 96 شهرستان آق قلا با حضور مسئولین ادارات و نهادها،در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، عبدالرزاق آخوند رهبر، مدیرحوزه علمیه اهل سنت عرفانی آق قلا در آخرین شورای اداری سال 96 شهرستان آق قلا با تبریک تبدیل سال نو گفت : منتظر پیام مقام معظم رهبری در سال جدید هستیم. هم اکنون در پایان سال قرار داریم، در سال گذشته آیا از نظر کاری پیشرفت کردیم یا به عقب رفتیم؟ این ها را در قیامت همه ما پاسخگو هستیم و به این نکته مهم می بایست توجه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

وی افزود : به برکت وجود مقام معظم رهبری با رهبری قوی ایشان الحمدالله جامعه ما در آرامش و امنیت به سر می برد ما می بایست قدر این اولی الامر و ولی را بدانیم .

,

مدیرحوزه علمیه اهل سنت عرفانی آق با تاکید بر در نظر گرفتن خدا در همه حال گفت : در همه اعمال ما باید اول فکر کنیم که آیا خداوند در درجه اول و بعدش پیامبر اکرم (ص) از این کار ما راضی خواهند بود؟

,
, ,

امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا نیز در این جلسه با درود بر روح پاک شهدا ، حضرت امام خمینی (ره) گفت : سال 96 را با پیام مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که ادامه شعار سال 95 بود پشت سر گذاشتیم.

,

وی افزود : در این سال توانستیم به تعهد ایجاد اشتغال 1218 سهم شهرستان دست یابیم. در مناسبت های ملی و مذهبی مردم حضور آگاهانه داشتند. یک نمونه آن حضور در راهپیمایی 22 بهمن بود که با حضور دو برابری خود در این راهپیمایی نشان دادند که مردم همیشه آماده هستند .

,
, ,

ضمیر با اشاره به برنامه ها و پروژه های اجرا شده در سال 96 گفت : ما در سال 96 پروژه های بسیار خوبی داشتیم هم در هفته دولت هم در دهه فجر از تلاش همه شما عزیزان بسیار سپاسگزارم.

,

وی ادامه داد : ما در هفته دولت پروژه 4 بانده شدن مسیر آق قلا به اینچه برون را کلنگ زنی کردیم که یکی از پروژه های عظیم ما با اعتبار بالغ بر 120 میلیارد تومان است. بعضی از پروژه های نیمه تمام ما به اتمام رسید از جمله درخواست پنج ساله مردم برای بازگشایی پل تاریخی آق قلا بود که به همت اداره میراث فرهنگی و دیگر ادارات مربوط به تحقق پیوست.

,

فرماندار آق قلا در ادامه گفت : مسیر آق قلا به گنبد با تلاش هر دو نماینده مجلس شهرستان در حال اجرا است که تمامی هم و غم این نمایندگان عزیز به سرانجام رسیدن این پروژه است که حداقل تا سه راهی بدراق ملا این پروژه ادامه داشته باشد.

,

وی تصریح کرد : در بحث دیدار های مردمی در طی یک سالی که تصدی فرمانداری را برعهده داشتیم با حضور مسئولین شهرستان 71 روستا را دیدار مردمی داشتیم که بسیار تاثیر گزار است و نگاهمان این بود که خدا ازما راضی باشد و به مردم خدمت کنیم.

,

ضمیر گفت : اتفاقات ناگواری در کشور در سال گذشته اتفاق افتاد که ریزش معدن زمستان آزادشهر یکی از آن ها بود که بسیاری از عزیزان را از دست دادیم. غرق شدن کشتی سانچی ، سقوط هواپیما و زلزله کرمانشاه بسیار برای ما ناگوار بود.

,

فرماندار آق قلا در ادامه گفت : بیشترین اولویت اعتباری سال 97 که برای شهرستان در نظر گرفته شد برای تامین آب شرب شهرستان بود. نزدیک 11 درصد از اعتبارات را به قسمت عمرانی و طرح های هادی روستایی اختصاص دادیم همچنین 11 درصد از اعتبارات را به آموزش و پرورش برای توسعه این بخش مهم اختصاص دادیم.

,
, ,

امانگلدی ضمیر افزود :آنچه که برای سال آینده در شهرستان آق قلا انتظار داریم، اجرای سیاست های دولت به خصوص برنامه ششم توسعه می باشد. شرط موفقیت در اجرای این پروژه نیز این است که ما مسئولین کتابچه مربوط به برنامه ششم توسعه را مطالعه کنیم.

,

فرماندار آق قلا خاطر نشان کرد : سال پیش رو، بسیار مهم هست و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، نامگذارس سال آینده نیز در ادامه سیاست های مهم اشتغال زایی و تکیه بر تولیدات داخلی خواهد بود.

,

 در پایان نیز اعضای حاظر در جلسه عکس یادگاری گرفتند.

,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه