اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

آمادگی ۱۹۵ اکیپ راهداری در ۶۷ نقطه آذربایجان غربی همزمان با تعطیلات نوروز

آمادگی ۱۹۵ اکیپ راهداری در ۶۷ نقطه آذربایجان غربی همزمان با تعطیلات نوروز
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه ۸۰۰ راهدار همزمان با تعطیلات نوروز در جاده های استان ارائه خدمات می کنند گفت: ۱۹۵ اکیپ راهداری در ۶۷ نقطه استان مستقر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسین علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به آغاز طرح راهداری نوروزی در سطح جاده ای استان گفت: این طرح تا اواسط فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت که ۱۹۵ اکیپ راهداری در جاده های استان مستقر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ۴۸۰ دستگاه ماشین آلات در ۶۷ نقطه استان بکار گیری شده و نیروهای راهداری از آمادگی کامل برای خدمات دهی برخوردار هستند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اهداف اجرای این طرح در ایام نوروز عنوان کرد: کاهش سوانح جاده ای، ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی از مهمترین اهداف این طرح است و در این ایام نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی فعالیت های راهداری را برای عبور ایمن مسافران از جاده ها انجام می دهند.

,

علی اکبری با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای در محورهای ارتباطی استان فعال است ادامه داد: این اقدام به منظور رصد تخلفات رانندگی در سطح جاده های استان انجام شده و نسبت به اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام خواهد شد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام اقدامات ایمنی در سطح جاده های استان خبر داد و افزود: همچنین یک هزارو ۴۰۶ ترمربع نیوجرسی اجرا و یک هزار و ۶۵ عدد تابلو در مسیر های مواصلاتی استان نصب شده است.

,

وی، تاکید کرد: همچنین در بخش حفظ و نگهداری حریم ۷۴۰ عدد و در بخش مستحدثات ۵۴۰ عدد مجوز صادر و ۹۰۰ دستگاه چراغ چشمک نیز در جهت ترددهای ایمن جاده ای تعمیرشده است.

,

علی اکبری در پایان با اشاره به دیگر اقدامات این طرح اذعان داشت: روان سازی ترافیک جاده ای، خدمات امداد خودرو در محورهای استان، بازدید مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، آماده سازی و مبلمان راه ها مانند خط کشی راه ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشکار سازی نقاط پر حادثه را از جمله اقدامات این اداره کل برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه