اخبار داغ

رئیس مرکز فنی حرفه ای رشتخوار خبر داد؛

رشد 250 درصدی عملکرد طرح مهارت آموزی در فنی و حرفه‌ای رشتخوار

رشد 250 درصدی عملکرد طرح مهارت آموزی در فنی و حرفه‌ای رشتخوار
رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان رشتخوار از رشد 250 درصدی مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در عملکرد طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار چهل ماه نیوز با اشاره به  رشد 250 درصدی مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان در عملکرد طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی، گفت: طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی، یکی از طرحهای ملی در راستای اشتغال زایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح در راستای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان اجرا و تاکنون از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است، افزود: تعداد افراد ثبت شده در نه ماهه ابتدایی سال جاری شش نفر و در سه ماه پایانی سال به 21 نفر رسیده است که افزایش این میزان ثبت نام در شهرستان رشتخوار نشان از استقبال خوب کارفرمایان داشته است.

,

 

,

پایدار، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوار علت این استقبال را هماهنگی و پیگیری با سایر ادارات همکار در اجرای طرح مذکور از جمله اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره صنعت، معدن و تجارت و صنوف از طریق برگزاری جلسات متناوب، انجام تبلیغات و نصب بنر و انجام فعالیت های میدانی بصورت مراجعه کارشناسان این نهاد و توضیح طرح به مغازداران در سطح شهر اعلام کرد.

,

 

,

پایدار در پایان با تاکید بر اینکه این طرح دارای مزایای مختلفی از قبیل اهدا گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای، دریافت وام اشتغال زایی، و بیمه تامین اجتماعی است، اظهارکرد: در این طرح استادیار علاوه بر بهره‌مندی از مزایای بیمه تامین اجتماعی و تخفیفات این طرح، در صورت جذب نیروی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده ایثارگران از مزایای طرح بیمه رایگان به مدت یکسال برای خانواده های تحت پوشش و بیمه رایگان پنج ساله برای خانواده های ایثارگران بهره مند می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه