اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان:

استقرار 65اکیپ راهداری در جاده های مواصلاتی سیستان و بلوچستان/تردد در تمام جاده های مواصلاتی استان جریان دارد

استقرار 65اکیپ راهداری در جاده های مواصلاتی سیستان و بلوچستان/تردد در تمام جاده های مواصلاتی استان جریان دارد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر براساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد به صورت عادی در آنها جریان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خانقایی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: درراستای ارائه خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی، همکاران این اداره کل و نهادهای تابعه به حالت آماده باش درآمده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی ادامه داد: در حال حاضر 390راهدار در قابل 65اکیپ در جاده های مواصلاتی مستقر شده اند و همراه با سایر نهادهای امدادی اقدام به خدمات رسانی به در راه ماندگان و باز کردن مسیرهای مسدود احتمالی خواهند کرد.
وی اضافه کرد: امسال پیش فروش بلیت  اینترنتی اتوبوس‌ها از 17بهمن ماه آغاز شده و  طرح نوروزی جابجایی مسافران نوروز  نیز از 23 اسفند تا 15 فروردین درحال انجام می باشد.
خانقایی همچنین با اشاره به اینکه در نوروز امسال تعداد 105 دستگاه اتوبوس vip به منظور رفاه حال مسافران برای تردد در مسیر های طولانی پیش بینی شده است، گفت : امسال هیچ گونه افزایشی در قیمت بلیط ها نخواهیم داشت، پیش بینی می شود در طول اجرای طرح نوروز 1397 بالغ بر 200 هزار نفر مسافر از خدمات حمل ونقل جاده ای در بخش مسافر به مقاصد درون و برون استانی استفاده کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان بر نقش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در ایمنی سفرها تاکید و رضایت مسافران را از اولویتهای مهم این اداره کل عنوان کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران کلیه نمایندگی ها و دفاتر نظارت این اداره کل مستقر در پایانه های مسافری سراسر استان با شماره تماس 33432888 در طول اجرای طرح به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مسافران می باشند، همچنین سایت این اداره کل به نشانی اینترنتی sb.rmto.ir و شماره پیامک 3000143 نیز پل ارتباطی این اداره کل با مسافران در طول سفر های نوروزی می باشد.
این مسئول در پایان از هموطنان خواست قبل از سفر با استفاده از سامانه 141 مرکز مدیریت راهها شامل نرم افزار گوشی های هوشمند، سایت، تلفن گویا و کانال اطلاع رسانی از آخرین وضعیت راههای کشور به صورت آنلاین اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه