اخبار داغ

ارتش سوریه اعلام کرد؛

نسخه تروریست های حاضر در غوطه شرقی دمشق در حال پیچیده شدن است

نسخه تروریست های حاضر در غوطه شرقی دمشق در حال پیچیده شدن است
نیروهای سوریه در ادامه عملیات خود در غوطه شرقی دمشق موفق شدند چند شهرک دیگر را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ نیروهای گارد ریاست جمهوری و ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های روسی در ادامه عملیات خود موفق شدند بعد از درگیری حدود 24 ساعته، شهرک های«سقبا و کفربطنا» واقع در مرکز غوطه شرقی را آزاد کنند و ساعتی قبل توانستند مواضع خود را در شهرک ها به طور کامل تثبیت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شبکه خبری«الاخباریه» سوریه اعلام کرد: نیروهای سوریه در جریان پاکسازی شهرک های ذکر شده موفق شدند شمار زیادی از تروریست ها را به هلاکت برسانند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن ها وارد کنند.

,

نیروهای سوری همچنین توانستند ده ها خانواده ساکن مناطق که توسط تروریست ها گروگان شده بودند را آزاد کنند و آن ها را به مناطق امن از جمله جنوب شهرک«جسرین» منتقل کنند.

,

بر اساس اعلام شبکه خبری«الاخباریه»، عناصر گروه تروریستی«فیلق الرحمن» از ترس کشته شدن به شهرک های«حزه، عین ترما، عربین و …» متواری شده اند و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی خود را در شهرک ها به جا گذاشته اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروهای سوری در یک ماه گذشته موفق شده اند بیش از 80 درصد از مناطق مختلف غوطه شرقی دمشق را پاکسازی کند و تنها بخش های کوچکی از شمال و مرکز آن تحت اشغال گروه های تروریستی است.

, , , , syria (2), syria (2),

منابع میدانی به خبرنگار«الاخباریه» اعلام کردند: تروریست ها شمار زیادی از تک تیرندازان خود را در شهرک های مرکزی غوطه مستقر کرده اند تا مانع پیشروی ارتش سوریه در مناطق شوند.

,

تروریست ها همچنین مانع خروج اهالی مناطق آلوده می شوند تا بتوانند از آن ها به عنوان سپر انسانی در مقابل پیشروی ارتش سوریه استفاده کنند.

,

تروریست های«جیش الاسلام، جبهه النٌصره، فیلق الرحمن و احرارالشام» در حال حاضر تنها شهرک های«دوما، عین ترما، جوبر، عربین و حرستا» را تحت اشغال خود دارند.

,

انتهای پیام/الاخباریه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه