اخبار داغ

گوشزد عضو شورای شهر اهرم به مسئولین سازمان تامین اجتماعی

گوشزد عضو شورای شهر اهرم به مسئولین سازمان تامین اجتماعی
عضو شورای اسلامی شهر اهرم گفت: این نکته را به مسئولین سازمان تامین اجتماعی گوشزد می کنم که اعضای شورا بویژه ریاست شورا، قویا مدافع حقوق حقه مردم اند و برای احقاق حقوق مردم و شهرداری اهرم که روزانه محل مراجعه ده ها نفر از همشهریان می باشد ذره ای کوتاه نخواهند آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین ماندگار عضو شورای اسلامی شهر اهرم با اشاره به مسدود شدن حساب شهرداری در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: 27 اسفند در آغازین ساعت های شروع کاری متوجه خبر مسدود شدن حساب های شهرداری اهرم از سوی سازمان تأمین اجتماعی تنگستان شدم که سراسر وجود مرا اندوه گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

وی ادامه داد: البته این برأی اولین بار نیست که چنین اتفاقی ( مسدود شدن حساب شهرداری ) رخ داده و جای تعجب باشد، اما اینکه در آستانه سال نو و در حالی که پرسنل شهرداری و در أین دوره از فعالیت شورا و شهرداری، تنها حقوق اسفندماه خود را دریافت نکرده اند ظلمی بزرگ و نابخشودنی است، حال آنکه در دوران های سابق چندین ماه حقوق مطالبه داشتند.

,

, ,

عضو شورای اسلامی شهر اهرم تصریح کرد: در دوره ای که اعضاء شورا و شهردار عزم جزم کرده اند که یاری رسان مردم باشند تا آنجا که ریاست شورا حاضر است برای خدمت به مردم همه دار و ندار خود را فدا کند، در دوره ای که نشاطی دگر به کالبد بی روح این شهر دمیده شده و مردم خود برای همراهی پای به صحنه نهاده اند و وحدت و همدلی شایسته اَی صورت گرفته، آیا چنین حرکاتی رواست؟

,

امین ماندگار گفت: ای کاش وجدان خاموشتان بیدار می گشت تا ببینید زجر و  زحمات کارگران سختکوش که چگونه خانواده و وقت خود را آن هم زر آستانه سال نو وقف شهر و مردم آن کرده اند تا میزبان خوبی برای شما همشهریان و مهمانان محترم باشیم.

,

ماندگار عضو شورای اسلامی شهر اهرم ادامه داد: من به عنوان خادم مردم شریف و بزگوار شهر اهرم، این نکته را به مسئولین سازمان تامین اجتماعی گوشزد می کنم که اعضای شورا، بویژه ریاست شورا، قویا مدافع حقوق حقه مردم اند و برای احقاق حقوق مردم و شهرداری اهرم که روزانه محل مراجعه ده ها نفر از همشهریان می باشد ذره ای کوتاه نخواهند آمد.

,

امین ماندگار عضو شورای اسلامی شهر اهرم افزود: بدهی ها و مطالبات شهرداری که اکثریت قریب به اتفاق آن میراث گذشته است و این گونه اقدامات سلبی، خللی در عزم و اراده اعضای شورای شهر جهت خادمی مردم عزیز دیارمان و نیز همراهی با شهردار جوانی که مدتهاست شب و روز خود را برای خدمت به دیارش و همشهریانش حرام کرده، وارد نخواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه