اخبار داغ

آخرین تحولات میدانی عفرین؛

تروریست ها بر سر غرامت به دست آمده به جان هم افتادند

تروریست ها بر سر غرامت به دست آمده به جان هم افتادند
شماری از عناصر گروه های تروریستی حاضر درعفرین بر سر غرامت به دست آمده، با یکدیگر به شدت درگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ بعد از آنکه ارتش ترکیه و گروه های تروریستی موسوم به «سپر فرات»، ظهر روز گذشته توانستند شهر راهبردی«عفرین» واقع در شمال غرب استان حلب سوریه را به اشغال کامل خود دربیاورند، تروریست ها برای دریافت غرامت به سمت خانه ها و مراکز دولتی محله های شهر یورش بردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری«المراسلون» سوریه اعلام کرد: عناصر گروه های تروریستی حاضر در شهر عفرین از همان ابتدای یورش خود به خانه ها و مراکز دولتی، بر سر توزیع غرامت به دست آمده اختلاف پیدا کردند.

,

بر اساس اعلام سایت خبری «المراسلون»، تعدادی از عناصر تروریستی در برخی از محله های شهر عفرین بر سر توزیع غرامت به دست آمده به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

,

تروریست ها با یورش به محله ها،«مواد غذایی، پول، خودرو، ماشین های کشاورزی و …» را غارت کردند و آن ها را به مناطق اطراف شهر انتقال دادند.

,

برخی رسانه های سوری اعلام کردند: تروریست ها با یورش به برخی از مناطق شرقی شهر، تعدادی از خانواده های ساکن عفرین را به اسارت خود درآوردند و تعدادی را نیز به طرز فجیعی ذبح کردند.

,

از محورهای شمالی و غربی شهر عفرین خبر می رسد، ارتش ترکیه و تروریست ها موفق شده اند چند روستا و منطقه در محور شرقی منطقه«شیخ الحدید» و شمال «جندیرس» را تحت اشغال خود دربیاورند.

,

منابع میدانی به رسانه های سوری اعلام کردند: با توجه به روحیه بسیار پایین شبه نظامیان کُرد، پیش بینی می شود تمام مناطق شمالی، غربی و جنوبی شهر عفرین در چند ساعت آینده به دست ارتش ترکیه و تروریست ها سقوط کند.

, , , , نصف عفرین, نصف عفرین,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شبه نظامیان کُرد نیز از ترس کشته شدن به مناطق شرقی شهر عفرین فراری شده اند و قرار است در مناطق اطراف شهرک های شیعه نشین«نبل و الزهراء» مستقر شوند.

,

ارتش ترکیه و تروریست های سپر فرات با پشتیبانی هوایی از اواخر بهمن ماه امسال عملیات گسترده ای را در منطقه عفرین به بهانه مبارزه با شبه نظامیان کُرد آغاز کردند و تا کنون بیش از45 درصد از مناطق را تحت اشغال خود درآورده اند.

,

انتهای پیام/المراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه